Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Algemene instellingen slaan niet meer op
Algemene instellingen slaan niet meer op
12 jun 2013 15:31
Hallo,
Ik heb een vraag. Ik kan geen instellingen meer opslaan (Website>algemene instellingen->) dan krijg ik een wit beeld. Ik heb al diverse dingen ondernomen zoals cache update, bestand rechten nagekeken (644), eigenlijk alles wat er op internet in het algemeen al te vinden is. Nu gaf hij ook aan dat Joomla moest worden ge-update maar wanneer ik klik op het symbool krijg ik eveneens een witte pagina.
Wat kan ik hieraan doen? Want ik kan geen instellingen meer opslaan.
Ik heb versie 2.5.11 (hij geeft aan dat deze moet worden ge-update)
Ik heb een vraag. Ik kan geen instellingen meer opslaan (Website>algemene instellingen->) dan krijg ik een wit beeld. Ik heb al diverse dingen ondernomen zoals cache update, bestand rechten nagekeken (644), eigenlijk alles wat er op internet in het algemeen al te vinden is. Nu gaf hij ook aan dat Joomla moest worden ge-update maar wanneer ik klik op het symbool krijg ik eveneens een witte pagina.
Wat kan ik hieraan doen? Want ik kan geen instellingen meer opslaan.
Ik heb versie 2.5.11 (hij geeft aan dat deze moet worden ge-update)
- J@J
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 jun 2013 20:38
Kijk eens in de back-end bij je websiteinformatie naar de eigenschappen van je Joomla-site.
Ik vermoed dat de server waar je site op draait niet meer voldoet aan de minimale eisen voor PHP en SQL.
Ga naar Website / Systeeminformatie
Direct in het eerste tabblad zie je die informatie staan.
Het moet minimaal voldoen aan:
PHP 5.3.x
MySQL 5.0.4
Als deze info lager is, moet je contact met je hostingprovider opnemen, omdat ze dan (behoorlijk) achterlopen met het actueel houden van hun servers.
Ik vermoed dat de server waar je site op draait niet meer voldoet aan de minimale eisen voor PHP en SQL.
Ga naar Website / Systeeminformatie
Direct in het eerste tabblad zie je die informatie staan.
Het moet minimaal voldoen aan:
PHP 5.3.x
MySQL 5.0.4
Als deze info lager is, moet je contact met je hostingprovider opnemen, omdat ze dan (behoorlijk) achterlopen met het actueel houden van hun servers.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
12 jun 2013 21:33
Bedankt voor je reactie. Maar dit is niet de oplossing.
MysQl 5.1.6
PHP 5.3.3
Is het een oplossing als ik een nieuwe update erover heen plaatst via FTP? Of heeft iemand een andere oplossing?
MysQl 5.1.6
PHP 5.3.3
Is het een oplossing als ik een nieuwe update erover heen plaatst via FTP? Of heeft iemand een andere oplossing?
- J@J
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 jun 2013 21:46
Kan je proberen met de 2.5.11 files. Compleet pakket gebruiken en dan alles overzetten behalve de map installation.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.934 seconden