Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost stop bij stap 6
stop bij stap 6
29 jun 2013 14:10
Zoals ik al zei: niet handig om een Joomla site te hosten bij een niet-Joomla-vriendelijke hoster en dan ook nog op een Windows server.
Normaal gesproken kan je bij ftp pad dat invullen dat je rechts boven je rootmap ziet staan bij Filezilla.
Normaal gesproken kan je bij ftp pad dat invullen dat je rechts boven je rootmap ziet staan bij Filezilla.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
stop bij stap 6
29 jun 2013 14:31
Ja heb je helemaal gelijk in, maar waar ik website voor moet maken heeft nou eenmaal gekozen voor deze en daar moet ik het mee doen.
Heb even gekeken in filezilla en ik denk dat je bedoeld:
elsen-uden@ftp.interconnect.nl
dit heb ik via ftp in het configuratie.php gezet maar helaas ik krijg de melding;
FTP: :mkdir: foutmelding
JFTP: :store: foutmelding
Waarschuwing: bestand verplaatsen is mislukt!
kan ik de template niet gewoon uitpakken en die map in templates zetten of ziet je in het admin gedeelte dan niet dat deze geupload is:
Gr
Hans
Heb even gekeken in filezilla en ik denk dat je bedoeld:
elsen-uden@ftp.interconnect.nl
dit heb ik via ftp in het configuratie.php gezet maar helaas ik krijg de melding;
FTP: :mkdir: foutmelding
JFTP: :store: foutmelding
Waarschuwing: bestand verplaatsen is mislukt!
kan ik de template niet gewoon uitpakken en die map in templates zetten of ziet je in het admin gedeelte dan niet dat deze geupload is:
Gr
Hans
- vzodjoomla
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
stop bij stap 6
29 jun 2013 14:34
Dat is de gebruikersnaam die je in moet vullen bij ftp-laag.
En als je daarmee inlog met ftp dan zie je rechtsboven al je mappen ook nog een pad staan als het goed is. Dat moet je bij ftp pad invullen.
Enne........1 tip: als iemand bij een slechte hoster zit, kan je beter de opdracht weigeren (doe ik wel in ieder geval).
En als je daarmee inlog met ftp dan zie je rechtsboven al je mappen ook nog een pad staan als het goed is. Dat moet je bij ftp pad invullen.
Enne........1 tip: als iemand bij een slechte hoster zit, kan je beter de opdracht weigeren (doe ik wel in ieder geval).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
stop bij stap 6
29 jun 2013 14:40
Ja je hebt helemaal gelijk maar soms heb je sociale verplichtingen tegenover iemand en dan roei je met de riemen die je hebt.
Kom nu tot de conclusie dat het aanpassen van de rechten op alle bestanden en mappen niet goed werkt, kan niets aanpassen dus ik denk dat ik de hele zaak maar eens ga wissen en opnieuw ga instaleren met gebruikmaking van al jou tips. Nou staat alles op 777 en dat is me veel te link.
Ik ga bij het instaleren kiezen voor ftp laag wel aan zettten en zie wel waar het schip strand.
Moet zometeen naar een verjaardagsfeestje dus het zal wel avond worden voor ik er mee verder kan.
In ieder geval heel hartelijk dank voor je expertise en medewerking.
Gr
Hans
Kom nu tot de conclusie dat het aanpassen van de rechten op alle bestanden en mappen niet goed werkt, kan niets aanpassen dus ik denk dat ik de hele zaak maar eens ga wissen en opnieuw ga instaleren met gebruikmaking van al jou tips. Nou staat alles op 777 en dat is me veel te link.
Ik ga bij het instaleren kiezen voor ftp laag wel aan zettten en zie wel waar het schip strand.
Moet zometeen naar een verjaardagsfeestje dus het zal wel avond worden voor ik er mee verder kan.
In ieder geval heel hartelijk dank voor je expertise en medewerking.
Gr
Hans
- vzodjoomla
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.644 seconden