Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Speciale artikelen niet zichtbaar op frontpage
Speciale artikelen niet zichtbaar op frontpage
29 jun 2013 22:34
Ik kom er niet uit, vandaar mijn vraag hier. Ik heb een bestaande website, die draait op 2.5, hier worden de speciale artikelen wel getoond. Ik ben bezig om de website volledig opnieuw op te bouwen en dit doe ik op een geheel nieuwe installatie. Ook hier de 2.5 versie. Alle instellingen staan naar mijn idee hetzelfde en toch laat de nieuwe website de speciale artikelen niet zien. Ik zie wellicht iets over het hoofd, maar wat?
Ik heb 2 artikelen opgeslagen als speciaal artikel en ze staan op gepubliceerd (categorie uncategorised)
Het home menu item staat op: speciale artikelen. (selecteer categorie > alle categorieën, hoofdartikelen > 2, intro-artikelen > 3, kolommen > 3) Staat ook gepubliceerd.
Iemand een idee?
Ik heb 2 artikelen opgeslagen als speciaal artikel en ze staan op gepubliceerd (categorie uncategorised)
Het home menu item staat op: speciale artikelen. (selecteer categorie > alle categorieën, hoofdartikelen > 2, intro-artikelen > 3, kolommen > 3) Staat ook gepubliceerd.
Iemand een idee?
- Kumquat
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
30 jun 2013 08:35 - 30 jun 2013 12:29
Kijk eens bij menu-beheer.
Daar zie je alle menu-items.
Staat het menu-item Home met het gele sterretje als Startpagina ingesteld?
Daar zie je alle menu-items.
Staat het menu-item Home met het gele sterretje als Startpagina ingesteld?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
30 jun 2013 20:57
Hoi Wouter,
Gecheckt en bij het menu-item Home staat een geel sterretje. De uncategorised catergorie staat ook op gepubliceerd. Echt frustrerend, alle instellingen staan naar mijn idee hetzelfde als op de huidige site.
Gecheckt en bij het menu-item Home staat een geel sterretje. De uncategorised catergorie staat ook op gepubliceerd. Echt frustrerend, alle instellingen staan naar mijn idee hetzelfde als op de huidige site.
- Kumquat
- Bekend met Joomla!NL
30 jun 2013 21:04
Gebruik je een standaard template?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 jun 2013 21:11
Nee, net als op de huidige site gebruik ik een Rockettheme template.
- Kumquat
- Bekend met Joomla!NL
30 jun 2013 21:33
Atrid had er natuurlijk bij kunnen zetten: "En wat gebeurt er als je met één van de standaard Joomla-templates kijkt naar je site?"
Bij deze vraag ik het je even.
Wat gebeurt er als je even omschakelt naar één van de standaard templates van Joomla?
Gaat het dan wel goed of heb je dan dezelfde niet werkende speciale artikelen?
Bij deze vraag ik het je even.
Wat gebeurt er als je even omschakelt naar één van de standaard templates van Joomla?
Gaat het dan wel goed of heb je dan dezelfde niet werkende speciale artikelen?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
30 jun 2013 21:54
Jullie slaan de spijker op zijn kop, het ligt inderdaad aan de template, want met de standaard template laat hij de artikelen wel zien. Mochten jullie weten welke instelling het is, dan hoor ik het graag. Ik duik nu ook even de instellingen van de template in (het is overigens de RT_Cerulean)
- Kumquat
- Bekend met Joomla!NL
30 jun 2013 22:38
Ik heb gevonden!
In de template settings stond display component op off. Deze op on gezet en alles is zichtbaar.
In de template settings stond display component op off. Deze op on gezet en alles is zichtbaar.
- Kumquat
- Bekend met Joomla!NL
01 jul 2013 08:20
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.815 seconden