Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost mamp - geen artikel weergave
mamp - geen artikel weergave
04 jul 2013 15:42
Hallo,
Ben mijn website aan het reorganiseren in MAMP. Heb mamp, daarna joomla geinstalleerd en kreeg netjes de joomla site.
Heb ingelogd bij mijn admin. Nieuwe template geïnstalleerd. Nu heb ik een artikel gemaakt. Het menu item gekoppeld maar er verschijnt helemaal niets wanneer ik een review wil.
Dan krijg ik een blanke pagina.
Home, die heb ik gekoppeld aan een artikel, geeft niets weer.
Vreemd dat ik geen review kan doen, alleen als ik bij " voorbeeld" vernieuw, dan zie ik de artikelen.
Weet iemand hier raad?
Ben mijn website aan het reorganiseren in MAMP. Heb mamp, daarna joomla geinstalleerd en kreeg netjes de joomla site.
Heb ingelogd bij mijn admin. Nieuwe template geïnstalleerd. Nu heb ik een artikel gemaakt. Het menu item gekoppeld maar er verschijnt helemaal niets wanneer ik een review wil.
Dan krijg ik een blanke pagina.
Home, die heb ik gekoppeld aan een artikel, geeft niets weer.
Vreemd dat ik geen review kan doen, alleen als ik bij " voorbeeld" vernieuw, dan zie ik de artikelen.
Weet iemand hier raad?
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
04 jul 2013 15:55 - 04 jul 2013 15:55
Helemaal niets? Of geen artikel? Gebruik je een yootheme template? Zo ja, controleer dan de instelling van je frontpage profile. Staat waarschijnlijk System output op "No".
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 jul 2013 16:24
Hoi Astrid, ja, yoo theme. De output staat op Yes. De datum en een module in HTML verschijnt wel maar de " normale" artikelen niet.
- inef1
-
04 jul 2013 16:32
Kijk je wel bij frontpage profile? Default profile staat inderdaad altijd op Yes.
Maak eens een nieuw menu-item aan naast home en wijs dat eens toe aan hetzelfde artikel. Denk dat je het dan wel ziet namelijk.
Maak eens een nieuw menu-item aan naast home en wijs dat eens toe aan hetzelfde artikel. Denk dat je het dan wel ziet namelijk.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 jul 2013 16:41
Klopt helemaal. Heb home gedepubliceerd en nieuw item aangemaakt met zelfde artikel (had ik eerst ook gedaan, zonder resultaat) en dit artikel komt naar boven. Alleen het menu is nu in zijn geheel weg. Deze staat wel in " het voorbeeld" na verversing.
- inef1
-
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden