Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost website in testfase op internet
website in testfase op internet
29 jul 2013 12:36
Idd, main menu staat standaard. De hoster zoekt ook naar de oorzaak. Het lijkt te maken te hebben met de template die ik gebruik (BT Arise van Bow Themes), want als ik die uitzet, krijg ik wel pagina's. Dat zou ook verklaren waarom ik de back end wel kan zien. Ik heb op hun verzoek de foutrapportage geactiveerd (in PHP en configuration.php).
Peter
Peter
- FreeWind
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
29 jul 2013 17:22
Dus als ik het goed begrijp werken andere templates wel goed.
Dat zou dus kunnen betekenen dat het door jou gebruikte template niet goed geschikt is voor Joomla! 2.5
Het lijkt mij dan het beste om zo snel mogelijk een ander template te zoeken.
Liefst één die geschikt is voor Joomla! 2.5 en 3.x
Dan heb je er in de toekomst ook nog wat aan.
Is je vraag overigens voldoende opgelost of moet het topic nog open blijven staan?
Dat zou dus kunnen betekenen dat het door jou gebruikte template niet goed geschikt is voor Joomla! 2.5
Het lijkt mij dan het beste om zo snel mogelijk een ander template te zoeken.
Liefst één die geschikt is voor Joomla! 2.5 en 3.x
Dan heb je er in de toekomst ook nog wat aan.
Is je vraag overigens voldoende opgelost of moet het topic nog open blijven staan?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
29 jul 2013 20:41
Volgens leverancier Bow Themes is de template geschikt voor Joomla 2.5, maar het is de enige free template in hun aanbod... Ik heb van hen trouwens ook geen reactie gekregen. Er zit idd blijkbaar niets anders op dan een nieuwe template te zoeken. Die ga ik dan wel eerst on line uittesten.
Conclusie: opletten met free templates en eerst on line testen voor je er weken mee gaat werken. Bedankt Wouter, je mag de topic sluiten.
Vriendelijke groet,
Peter
Conclusie: opletten met free templates en eerst on line testen voor je er weken mee gaat werken. Bedankt Wouter, je mag de topic sluiten.
Vriendelijke groet,
Peter
- FreeWind
- Joomla!NL ontdekker
29 jul 2013 20:50
Laatste versie van template met juiste jat framework plugin is geschikt voor 2.5, dus dat kan het probleem niet zijn. Ben benieuwd naar de conclusie van je hoster.
PS: draadje heropend.
PS: draadje heropend.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 aug 2013 12:39
Nog even een bondige terugkoppeling:
het probleem had wel degelijk te maken met de template en was na wat zoeken ook bekend op het forum van leverancier Bow Themes. De klantendienst van one.com heeft wel erg zijn best gedaan om een oplossing te vinden. Uiteindelijk bleek die te zitten in het herbenoemen van "Browser.php" in "browser.php" in de map /plugins/system/jat3/jat3/core/libs!
Vriendelijke groet,
Peter
het probleem had wel degelijk te maken met de template en was na wat zoeken ook bekend op het forum van leverancier Bow Themes. De klantendienst van one.com heeft wel erg zijn best gedaan om een oplossing te vinden. Uiteindelijk bleek die te zitten in het herbenoemen van "Browser.php" in "browser.php" in de map /plugins/system/jat3/jat3/core/libs!
Vriendelijke groet,
Peter
- FreeWind
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.727 seconden