Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Geen sub-categorie beschrijvingen meer na update 2.5.13
27 jul 2013 20:29
Ik had onder een bepaalde blog-index de beschrijving van twee sub-categorieën staan, maar nu lijkt het dat na de update deze verdwenen zijn. Heeft iemand ook dergelijke ervaringen of is er iets anders aan de hand?
- DickieDick
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
27 jul 2013 20:44
Kom er dus net achter dat 'Lege categorieën' op 'toon' moet staan om de beschrijving te laten zien. Een beetje vreemd...
- DickieDick
- Joomla!NL ontdekker
27 jul 2013 20:56 - 27 jul 2013 20:57
Nee hoor. Dan gaat er toch iets anders niet goed. Heb je je database al eens gerepareerd? Browsercache al geleegd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 jul 2013 13:06
Ik heb het e.e.a. nagelopen. Database hersteld (was in orde en uo-to-date), Cache geleegd, maar ik moet 'lege' categorieën' op 'toon' zetten om de beschrijvingen te kunnen zien. Ik zoek nog wel verder (en het is niet onoverkomelijk), maar blijft natuurlijk wel vreemd, dat de instellingen van 2.5.11 geen problemen geven, maar na de update zich dit wel voordoet.
Ook de browsercache (chrome) is nog gewist, maar het doet zich ook voor in firefox en IE.
Groetjes, Dick
Ook de browsercache (chrome) is nog gewist, maar het doet zich ook voor in firefox en IE.
Groetjes, Dick
- DickieDick
- Joomla!NL ontdekker
28 jul 2013 16:40
Moet toch ergens iets fout zitten dan. Ik kan het niet reproduceren.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
28 jul 2013 17:10
Hoi Astrid,
Ik heb e.e.a. ingesteld zoals je als voorbeeld had staan. Op deze manier krijg ik alleen het woord 'subcategorieën' in beeld. Totdat ik 'lege categorieën' op 'toon' zet en dan heb ik alles weer in beeld.
Ik heb het probleem bij beide sites die op joomla draaien en de enige overeenkomst bij beide is dat ze via Srato draaien.
Wat ik trouwens ook mis, is het aantal artikelen in de subcategorieën. Ik weet echter niet of dat een probleem met 2.5.13 is, maar je probeert weleens wat met de instellingen om een probleempje op te lossen.
Ik heb e.e.a. ingesteld zoals je als voorbeeld had staan. Op deze manier krijg ik alleen het woord 'subcategorieën' in beeld. Totdat ik 'lege categorieën' op 'toon' zet en dan heb ik alles weer in beeld.
Ik heb het probleem bij beide sites die op joomla draaien en de enige overeenkomst bij beide is dat ze via Srato draaien.
Wat ik trouwens ook mis, is het aantal artikelen in de subcategorieën. Ik weet echter niet of dat een probleem met 2.5.13 is, maar je probeert weleens wat met de instellingen om een probleempje op te lossen.
- DickieDick
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.862 seconden