Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Popup schermen opties componenten kwijt na verhuizing!

Popup schermen opties componenten kwijt na verhuizing!

12 aug 2013 17:01
Hallo,

Ik heb een site op een subdomein gemaakt en die daarna naar een andere hosting verhuist met Akeeba backup.
Dat ging allemaal prima en na alles te hebben bekeken, heb ik de oude site na een paar dagen verwijderd.

Nu blijkt dat bij de componenten de pop-up schermen van Opties niet tevoorschijn komen.
Wat ik krijg is alles op een full-screen pagina, maar daarna werken Opslaan, Opslaan & Afsluiten en Annuleren niet goed. Opslaan werkt wel, maar na het opslaan moet ik via de Back knop van de Browser terug naar het controlepaneel van de component. Zelfde bij Annuleren. Bij Opslaan & Afsluiten ontstaat er een soort loop die alleen stop als je op de Back knopt klikt. Het opslaan is daarna wel gelukt.

Toch zou ik graag de Joomla pop-up schermen terug willen.

Iemand een idee?

Groeten,

Chris
  • KingCobra
  • KingCobra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Popup schermen opties componenten kwijt na verhuizing!

12 aug 2013 18:58
Is al opgelost.
Kreeg van Akeeba de tip om alle cache te verwijderen en browser opnieuw te starten en dat werkte!
  • KingCobra
  • KingCobra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.652 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie