Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Geen backend meer, tijdens het afsluiten van een artikel
Geen backend meer, tijdens het afsluiten van een artikel
26 aug 2013 20:07
Na gisteren het advies van een van de moderators te hebben gekregen om mijn website opnieuw te starten,(Er was toch niet veel te zien was de opmerking) Nu heb ik gisteren alles opnieuw gedownload, en geinstalleerd, ben een nachtje doorgegaan om mijn website klaar te krijgen , en vlak voor dat die klaar is gebeurde dit
tijdens het afsluiten van een artikel in de backend om te kijken hoe het er uitzag, kreeg ik een wit scherm met de melding dat er een veiligheidteken tijden de login was
Ik kan nu geen enkele kant op, heb nu wel de site ,maar kan niet meer in de backend.
Gaarne een oplossing, ik wil niet graag voor een derde keer alles overdoen
website www.dero-designs.nl
surepower
tijdens het afsluiten van een artikel in de backend om te kijken hoe het er uitzag, kreeg ik een wit scherm met de melding dat er een veiligheidteken tijden de login was
Ik kan nu geen enkele kant op, heb nu wel de site ,maar kan niet meer in de backend.
Gaarne een oplossing, ik wil niet graag voor een derde keer alles overdoen
website www.dero-designs.nl
surepower
- surepower
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
26 aug 2013 21:01
Hallo,
Erg vreemd dat het nu weer gebeurd.
Kijk eens via je phpmyadmin in de database of daar de authentication plugin wel is geactiveerd.
Erg vreemd dat het nu weer gebeurd.
Kijk eens via je phpmyadmin in de database of daar de authentication plugin wel is geactiveerd.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
26 aug 2013 21:20
Ik heb gekeken in de PHPadmin, en de autenthicationplugin voor joomla staat op enabled
ik heb er ook geen ander fouten in gezien
ik heb er ook geen ander fouten in gezien
- surepower
- Joomla!NL ontdekker
-
26 aug 2013 21:26
Oké,
Erg vreemd omdat het eigenlijk ook gebeurde in de andere topic waar Astrid jou de hint gaf.( opnieuw beginnen )
Heb je wel genoeg ruimte op de server?
Heb eigenlijk het vermoeden dat het dan een server issue is.
Neem eens contact op met je host.
Anders hoop ik voor jou dat een ander forumlid het weet, ik ben het nog nooit tegengekomen.
Erg vreemd omdat het eigenlijk ook gebeurde in de andere topic waar Astrid jou de hint gaf.( opnieuw beginnen )
Heb je wel genoeg ruimte op de server?
Heb eigenlijk het vermoeden dat het dan een server issue is.
Neem eens contact op met je host.
Anders hoop ik voor jou dat een ander forumlid het weet, ik ben het nog nooit tegengekomen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
26 aug 2013 21:31
Mag ik vragen waar je die Joomla!-versie vandaan hebt?
De lay-out van het administrator-loginscherm komt mij niet bekend voor.
De standaard Joomla! 2.5 of 3.1.x-schermen voor de back-end zien er anders uit.
Ik hoop niet dat je een aangepaste versie van een provider gebruikt. Die worden nog wel eens via Installatron aangeboden.
Providers passen daar nog wel eens naar eigen inzicht zaken aan.
nadeel is dat wij vaak zien dat website-beheerders dan tegen onlogische problemen aanlopen.
Later zijn die vaak te verklaren doordat er met een aangepaste Joomla!versie werd gewerkt.
De lay-out van het administrator-loginscherm komt mij niet bekend voor.
De standaard Joomla! 2.5 of 3.1.x-schermen voor de back-end zien er anders uit.
Ik hoop niet dat je een aangepaste versie van een provider gebruikt. Die worden nog wel eens via Installatron aangeboden.
Providers passen daar nog wel eens naar eigen inzicht zaken aan.
nadeel is dat wij vaak zien dat website-beheerders dan tegen onlogische problemen aanlopen.
Later zijn die vaak te verklaren doordat er met een aangepaste Joomla!versie werd gewerkt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
26 aug 2013 21:40
De Joomla versie is ik gebruik, en waar al meerdere websites op draaien komt van Your hosting af, van hun installatie source, ik installeer daar versie 2.5.9 en die upgrade ik direct naar 2.5.14, ik gebruik als adminbeheer template niet bluesork, maar Hathor, vind ik duidelijker, verder nooit problemen behalve bij mijn eigen site
tot zover mijn input in deze??
surepower (Ger)
tot zover mijn input in deze??
surepower (Ger)
- surepower
- Joomla!NL ontdekker
-
26 aug 2013 22:29
Als de "Systeem - Cache" plugin is ingeschakeld, schakel deze dan eens uit.
- Peter
- Algemeen Moderator
26 aug 2013 22:54
beste Peter,
Het is een raar geval, ik heb jouw advies opgevolgd, en er is geen verandering, ook na het weer uitschakelen van deze plugin ,heb ik geen inloging....
Nu even het rare ik werkt altijd met firefox of google chrome, eigenlijk nooit in een ander browser, dus denk ik komt ff explorer ff testen...... en ja hoor gewoon inloggen als of er niets aan de hand is.
wel direct snel een backupje gemaakt en daarna zowel voor firefox en chrome, alle geschiedenis en cache geleegd, maar dat is nu het gekke ik kan nog steed met die twee browsers niet inloggen????
Ik zelf ben nu een beetje de weg kwijt om een oorzaak te geven
Surepower (Ger)
Het is een raar geval, ik heb jouw advies opgevolgd, en er is geen verandering, ook na het weer uitschakelen van deze plugin ,heb ik geen inloging....
Nu even het rare ik werkt altijd met firefox of google chrome, eigenlijk nooit in een ander browser, dus denk ik komt ff explorer ff testen...... en ja hoor gewoon inloggen als of er niets aan de hand is.
wel direct snel een backupje gemaakt en daarna zowel voor firefox en chrome, alle geschiedenis en cache geleegd, maar dat is nu het gekke ik kan nog steed met die twee browsers niet inloggen????
Ik zelf ben nu een beetje de weg kwijt om een oorzaak te geven
Surepower (Ger)
- surepower
- Joomla!NL ontdekker
-
26 aug 2013 23:08
Ik heb firefox ook nog ff getest op een ubuntumachine en ook daar kan ik niet inloggen, hierop had ik de site nof nooit geopend, dus geen geschiedenisproblemen dus.
Naar mijn inzien ligt het probleem aan de browsers wel toevallig twee tegelijk. en bij toeval gisteravond en vanavond, wel allemaal toevalligheden
mogelijk kan de oorzaak nog gevonden worden in mijn password, ik gebruik er o.a een % teken in!!!!!!!!!!!
surepower (Ger)
Naar mijn inzien ligt het probleem aan de browsers wel toevallig twee tegelijk. en bij toeval gisteravond en vanavond, wel allemaal toevalligheden
mogelijk kan de oorzaak nog gevonden worden in mijn password, ik gebruik er o.a een % teken in!!!!!!!!!!!
surepower (Ger)
- surepower
- Joomla!NL ontdekker
-
27 aug 2013 09:20Maakt niets uit. Kan gewoon.mogelijk kan de oorzaak nog gevonden worden in mijn password, ik gebruik er o.a een % teken in!!!!!!!!!!!
Toch zit er iets vreemds in je installatie. Als je normaal gesproken inlogt met bijvoorbeeld admin admin, dan hoor je een foutmelding te krijgen. Die krijg ik bij jou ook niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 aug 2013 10:32
beste Astrid,
ik heb de admin in de backend uitgeschakeld als superuser, dat zo mogelijk je oorzaakdat je daar geen reactie op krijgt.
maar heb je mijn boven staande reactie gelezen, i.v.m. de browsers?? waarom kan ik met IE wel inloggen???
ik heb de admin in de backend uitgeschakeld als superuser, dat zo mogelijk je oorzaakdat je daar geen reactie op krijgt.
maar heb je mijn boven staande reactie gelezen, i.v.m. de browsers?? waarom kan ik met IE wel inloggen???
- surepower
- Joomla!NL ontdekker
-
27 aug 2013 12:01Met pietje pietje krijg ik ook geen foutmelding. Dus of je hebt daar iets goed fout gedaan of er is toch iets anders aan de hand.ik heb de admin in de backend uitgeschakeld als superuser, dat zo mogelijk je oorzaakdat je daar geen reactie op krijgt.
Enige dat ik hier kan bedenken is dat het toch een lokaal probleem is. Maar kan zo niet verzinnen wat.maar heb je mijn boven staande reactie gelezen, i.v.m. de browsers?? waarom kan ik met IE wel inloggen???
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.732 seconden