Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Problemen met opties na verhuizing
Problemen met opties na verhuizing
07 sep 2013 01:35
Ik heb net mijn website van de test server naar de eigen server verhuist. Alles werkt, alleen staan bij het schrijven van een artikel alle keuzes aan de rechterkant open. Nu wil ik een plaatje wil toevoegen bij "Afbeelding introtekst" dan krijg ik opeens een full screen waar ik dan een plaatje kan kiezen, had ik eerst niet maar oke. Dan selecteer ik hem, klik op invoegen en dan doet ie niks. Kom dan niet meer uit dat scherm.
ook als ik in de map waar alle artikelen heb staan op opties klik dan krijg ik een full scherm waar ik niet meer uit kom.
Iemand een idee wat er mis gegaan kan zijn?
ook als ik in de map waar alle artikelen heb staan op opties klik dan krijg ik een full scherm waar ik niet meer uit kom.
Iemand een idee wat er mis gegaan kan zijn?
- linksquest
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
07 sep 2013 10:50
Al de Database reparatie uitgevoerd? (Extensies > Extensiebeheer > Database - knop Repareren database
Cache geleegd?
Het lijkt erop dat er een bestandje is beschadigd bij het overzetten?
Als ik me niet vergis wordt die popup met een JavaScript of jQuery bestuurd.
Je kunt proberen de bestandsmap "administrator" opnieuw per FTP de bestanden bij je hoster overschrijven.
Cache geleegd?
Het lijkt erop dat er een bestandje is beschadigd bij het overzetten?
Als ik me niet vergis wordt die popup met een JavaScript of jQuery bestuurd.
Je kunt proberen de bestandsmap "administrator" opnieuw per FTP de bestanden bij je hoster overschrijven.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
07 sep 2013 11:26
Hoi Anne M,
Bedankt voor je tips, helaas heeft repareren en de map administator opnieuw uploaden geef effect gehad. Ook chache geleegd, helaas ook niet.
Ik draai op Joomla 2.5.14
Bedankt voor je tips, helaas heeft repareren en de map administator opnieuw uploaden geef effect gehad. Ook chache geleegd, helaas ook niet.
Ik draai op Joomla 2.5.14
- linksquest
- Nieuw op Joomla!NL
07 sep 2013 11:54
Dan haalt die toepassing de benodigde bestanden uit een andere map.
De andere mappen in Joomla ook overschrijven per FTP (behalve de map "installation").
De andere mappen in Joomla ook overschrijven per FTP (behalve de map "installation").
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
07 sep 2013 12:32
Helaas, dat werkt ook niet, de full joomla gedownload en helemaal opnieuw geupload.
- linksquest
- Nieuw op Joomla!NL
07 sep 2013 12:47
Net door een advies van een vriend alle cookies, tijdelijke bestanden enzovoorts van de broweser verwijderd, en nu doet hij het. Bedankt voor je support.
dit gedaan omdat anders de nieuwe js libraries niet gebruikt worden
dit gedaan omdat anders de nieuwe js libraries niet gebruikt worden
- linksquest
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 1.005 seconden