Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
update van 2.5.11 naar 2.5.14 / transip
10 okt 2013 13:39
Goedemiddag,
Bij het uitvoeren van een update naar 2.5.14, via het admin deel (controle paneel/snelkoppelingen/update nu buton) word ik, n +/- 42% geconfronteerd met de melding van de browser: ERROR: could not open /sites/domein.nl/www/joomla.xml for writing... (pm bij de ftp update mogelijkheid gaat het ook mis)
Affijn, ik heb joomla.xml toen maar zelf aangemaakt met 777 bestandsattrib.
Toen slaagde de update wel ... maar ik moest de joomla.xml zelf weer verwijderen.
De vraag is nu, wat moet ik veranderen aan mijn settings om dit soort handwerk in de toekomst te voorkomen?
Mvg, D
Bij het uitvoeren van een update naar 2.5.14, via het admin deel (controle paneel/snelkoppelingen/update nu buton) word ik, n +/- 42% geconfronteerd met de melding van de browser: ERROR: could not open /sites/domein.nl/www/joomla.xml for writing... (pm bij de ftp update mogelijkheid gaat het ook mis)
Affijn, ik heb joomla.xml toen maar zelf aangemaakt met 777 bestandsattrib.
Toen slaagde de update wel ... maar ik moest de joomla.xml zelf weer verwijderen.
De vraag is nu, wat moet ik veranderen aan mijn settings om dit soort handwerk in de toekomst te voorkomen?
Mvg, D
- d216136
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
10 okt 2013 13:49
Overstappen naar een Joomla vriendelijke hoster. Transip is echt een ramp voor Joomla!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
14 okt 2013 16:04
Zijn er over versio minder klachten?
Astrid schreef : Overstappen naar een Joomla vriendelijke hoster. Transip is echt een ramp voor Joomla!
- d216136
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
14 okt 2013 16:08 - 14 okt 2013 16:09
AUW! Nee, zo mogelijk nog meer. Als je wilt overstappen dan zou je eens kunnen kijken bij
Wned
. Daar hosten wij dit forum ook.
Edit Astrid: Ik heb het draadje weer heropend. Snap het opgelost niet nadat je een vraag stelt.
Edit Astrid: Ik heb het draadje weer heropend. Snap het opgelost niet nadat je een vraag stelt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.736 seconden