Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Hele reeks foutmeldingen - strict standards...
Hele reeks foutmeldingen - strict standards...
21 okt 2013 12:30
Ik maakte de site
www.antoinettetronquo.be
in joomla 1.7 en heb die in februari 2012 succesvol geupgraded naar 2.5.1.
De website draaide zonder problemen en in augustus 2013 heb ik hem van 2.5.9 > 2.5.14 gebracht.
Alles verliep normaal.
TOT... later, plotseling, onverwacht en zonder dat ik iets had veranderd ... ik een hele reeks foutmeldingen kreeg.
Zie : www.antoinettetronquo.be/cv.html
Fouten als :
Strict Standards: Non-static method JSFactory::loadLanguageFile() should not be called statically in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/router.phpon line 17
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/lib/factory.phpon line 183
Strict Standards: Non-static method JSFactory::getConfig() should not be called statically in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/router.phpon line 18
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/lib/factory.phpon line 20
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/tables/config.phpon line 25
Strict Standards: Non-static method JSFactory::getAllCurrency() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/tables/config.phpon line 48
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/lib/factory.phpon line 528
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/tables/currency.phpon line 25
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/lib/factory.phpon line 30
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/lib/factory.phpon line 89
Ik heb mijn foutrapportage op "geen" te gezet in de backend. Dat heeft het probleem opgelost op de frontpage, maar niet op de andere pagina's.
Op de server draait Apache-versie 2.4.6 en PHP-versie 5.4.20
Ik ben ten einde raad.
Kan iemand helpen ?
Vriendelijke groeten,
verbo
De website draaide zonder problemen en in augustus 2013 heb ik hem van 2.5.9 > 2.5.14 gebracht.
Alles verliep normaal.
TOT... later, plotseling, onverwacht en zonder dat ik iets had veranderd ... ik een hele reeks foutmeldingen kreeg.
Zie : www.antoinettetronquo.be/cv.html
Fouten als :
Strict Standards: Non-static method JSFactory::loadLanguageFile() should not be called statically in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/router.phpon line 17
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/lib/factory.phpon line 183
Strict Standards: Non-static method JSFactory::getConfig() should not be called statically in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/router.phpon line 18
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/lib/factory.phpon line 20
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/tables/config.phpon line 25
Strict Standards: Non-static method JSFactory::getAllCurrency() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/tables/config.phpon line 48
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/lib/factory.phpon line 528
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/tables/currency.phpon line 25
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/lib/factory.phpon line 30
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in/home/antoinet/public_html/components/com_jshopping/lib/factory.phpon line 89
Ik heb mijn foutrapportage op "geen" te gezet in de backend. Dat heeft het probleem opgelost op de frontpage, maar niet op de andere pagina's.
Op de server draait Apache-versie 2.4.6 en PHP-versie 5.4.20
Ik ben ten einde raad.
Kan iemand helpen ?
Vriendelijke groeten,
verbo
- verbo
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
21 okt 2013 12:54
Hallo verbo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Sowieso zit er nog iets fout in je site, vermoed in de index.php van je template, want ook op de homepage zie ik een foutmelding:
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Sowieso zit er nog iets fout in je site, vermoed in de index.php van je template, want ook op de homepage zie ik een foutmelding:
Ik vermoed dat de fout veroorzaakt wordt door een module die je gepubliceerd hebt. En voordat de pagina verschijnt krijg je ook nog een melding over volgens mij artiosef. Dus die plugin zou ik ook eens uitzetten."NetworkError: 404 Not Found - www.antoinettetronquo.be/templates/jooml...9-microlite/css/.css "
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 okt 2013 13:23
Geachte mevrouw,dag Astrid,
Dank voor het snelle antwoord.
Het probleem is zich beginnen voordoen op een moment dat ik niets aan de site veranderd heb.
Dat lijkt mij vreemd.
Ik heb op uw aanraden deze plugins uitgeschakeld :
1-Content - ARTIO JoomSEF
2-Extension Install - ARTIO JoomSEF
3-System Language - ARTIO JoomSEF
4-System - ARTIO JoomSEF Google Analytics
5-System - ARTIO JoomSEF
Resultaat : De voorpagina lijkt OK, maar het probleem blijft op de andere pagina's.
Er zit vermoedelijk niets anders op dan module per module uit te schakelen en kijken wat het probleem zou kunnen veroorzaken.
In de template weet ik niet direct naar wat ik moet zoeken...
Vriendelijke groeten,
Verbo
Dank voor het snelle antwoord.
Het probleem is zich beginnen voordoen op een moment dat ik niets aan de site veranderd heb.
Dat lijkt mij vreemd.
Ik heb op uw aanraden deze plugins uitgeschakeld :
1-Content - ARTIO JoomSEF
2-Extension Install - ARTIO JoomSEF
3-System Language - ARTIO JoomSEF
4-System - ARTIO JoomSEF Google Analytics
5-System - ARTIO JoomSEF
Resultaat : De voorpagina lijkt OK, maar het probleem blijft op de andere pagina's.
Er zit vermoedelijk niets anders op dan module per module uit te schakelen en kijken wat het probleem zou kunnen veroorzaken.
In de template weet ik niet direct naar wat ik moet zoeken...
Vriendelijke groeten,
Verbo
- verbo
- Nieuw op Joomla!NL
21 okt 2013 13:27
Je foutmelding verwijst naar jshopping. Sowieso een vreemde extensie lijkt me, die niet bij je site past. Maar kijk eens bij modulebeheer, zoveel modules heb je niet volgens mij.
En die sef foutmelding is nu wel weg overigens.
En die sef foutmelding is nu wel weg overigens.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
21 okt 2013 14:18
Dag Astrid,
In het menu had ik onderaan een 'WEBSHOP' met component jshopping 3.6.1 (joomshopping)
Indien ik in het menu de webshop deactiveer, zijn alle foutmeldingen verdwenen en werkt de site terug zoals voorheen.
DANK DANK DANK.
Misschien kan ik joomshopping upgraden naar 4.3.3 ( huidige versie ) en kijken of het probleem zich opnieuw voordoet.Indien ja, naar iets anders uitkijken.
Jammer, want het werkte voorheen goed.
Met vriendelijke groeten en vele groeten aan heel het team.
Verbo
In het menu had ik onderaan een 'WEBSHOP' met component jshopping 3.6.1 (joomshopping)
Indien ik in het menu de webshop deactiveer, zijn alle foutmeldingen verdwenen en werkt de site terug zoals voorheen.
DANK DANK DANK.
Misschien kan ik joomshopping upgraden naar 4.3.3 ( huidige versie ) en kijken of het probleem zich opnieuw voordoet.Indien ja, naar iets anders uitkijken.
Jammer, want het werkte voorheen goed.
Met vriendelijke groeten en vele groeten aan heel het team.
Verbo
- verbo
- Nieuw op Joomla!NL
21 okt 2013 14:22
Je moet altijd zorgen dat je van al je extensies de laatste versie hebt! Zou best kunnen, maar je weet nu in ieder geval waar je probleem vandaan kwam. Omdat je oorspronkelijke probleem opgelost is, sluit ik dit draadje. Loop je nog ergens tegen iets aan, maak dan gewoon een nieuwe vraag aan.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.715 seconden