Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Website 'thuis' niet bereikbaar
Website 'thuis' niet bereikbaar
21 okt 2013 23:17
Dag mensen,
Na een eerdere melding dat ik de site niet meer kon zien en kon inloggen na een update van 2.5.11 naar 2.5.14 en dat dit was opgelost, moet ik hier helaas weer op terugkomen.
Ik kon inderdaad weer de site zien en inloggen maar dan vanaf een andere locatie. Nadat ik vanavond weer thuis was en weer wou inloggen, kwam de site weer niet in beeld.
Het lijkt alsof de site wordt geblokkeerd onder mijn ip adres of router. Op de vaste pc en laptop niet zichtbaar. Maar als ik vanaf mijn mobiel kijk dan zie ik hem niet als WiFi is ingeschakeld maar kijk ik via mijn mobiele internetabonnement dan is de site wel zichtbaar.
Ik heb al in mijn router gekeken maar kan hier niets vreemds zien zoal een ip/ of website blokkade.
Het enige wat ik mij kan indenken is dat bij de hostingpartij (YourHosting) mijn ip adres misschien wordt geblokkeerd. Het is in ieder geval gebeurd nadat ik de update heb gedaan.
Wat zou het kunnen zijn?
Groetjes,
Franky
Na een eerdere melding dat ik de site niet meer kon zien en kon inloggen na een update van 2.5.11 naar 2.5.14 en dat dit was opgelost, moet ik hier helaas weer op terugkomen.
Ik kon inderdaad weer de site zien en inloggen maar dan vanaf een andere locatie. Nadat ik vanavond weer thuis was en weer wou inloggen, kwam de site weer niet in beeld.
Het lijkt alsof de site wordt geblokkeerd onder mijn ip adres of router. Op de vaste pc en laptop niet zichtbaar. Maar als ik vanaf mijn mobiel kijk dan zie ik hem niet als WiFi is ingeschakeld maar kijk ik via mijn mobiele internetabonnement dan is de site wel zichtbaar.
Ik heb al in mijn router gekeken maar kan hier niets vreemds zien zoal een ip/ of website blokkade.
Het enige wat ik mij kan indenken is dat bij de hostingpartij (YourHosting) mijn ip adres misschien wordt geblokkeerd. Het is in ieder geval gebeurd nadat ik de update heb gedaan.
Wat zou het kunnen zijn?
Groetjes,
Franky
Groetjes,
Franky
Franky
- franky2nl
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
21 okt 2013 23:36
Hallo,
Ook thuis op de vaste pc en laptop de cache geleegd? ( geschiedenis en cookies wissen )
Ook thuis op de vaste pc en laptop de cache geleegd? ( geschiedenis en cookies wissen )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
21 okt 2013 23:43
Dag Jelle,
Yep, alles is geleegd,
Groetjes,
Franky
Yep, alles is geleegd,
Groetjes,
Franky
Groetjes,
Franky
Franky
- franky2nl
- Joomla!NL ontdekker
22 okt 2013 07:56
Ook al eens met een andere browser geprobeerd die nog niet eerder je site heeft getoond?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
22 okt 2013 09:25
Hier
staan ook wel wat tips die je kunt proberen. Handige site om te controleren of het alleen bij jou is is overigens
deze
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 okt 2013 12:08
Dag WoodyF4u en Astrid,
Bedankt voor jullie reactie's.
Ook in andere browsers niet zichtbaar. Wat ik al eerder aangaf; via 'mijn modem' of IP-adres is de site niet zichtbaar. Via mobiel internet (bundel), geen WiFi, wel zichtbaar thuis.
Ook geprobeerd om via CMD de voorgestelde handelingen te doen maar geen effect. En inderdaad wordt er aangegeven dat de site wel up is maar niet bij mij.
Vanmiddag ben ik op een andere locatie en dan zal ik weer even kijken. Ik weet niet of Joomla uit zichzelf ip blokkades kan opleggen maar dat lijkt mij sterk. Anders neem ik even contact op met de hosting.
Maar het is vreemd dat dit is gebeurd direct nadat ik de update van Joomla had gedaan.
Bedankt voor jullie reactie's.
Ook in andere browsers niet zichtbaar. Wat ik al eerder aangaf; via 'mijn modem' of IP-adres is de site niet zichtbaar. Via mobiel internet (bundel), geen WiFi, wel zichtbaar thuis.
Ook geprobeerd om via CMD de voorgestelde handelingen te doen maar geen effect. En inderdaad wordt er aangegeven dat de site wel up is maar niet bij mij.
Vanmiddag ben ik op een andere locatie en dan zal ik weer even kijken. Ik weet niet of Joomla uit zichzelf ip blokkades kan opleggen maar dat lijkt mij sterk. Anders neem ik even contact op met de hosting.
Maar het is vreemd dat dit is gebeurd direct nadat ik de update van Joomla had gedaan.
Groetjes,
Franky
Franky
- franky2nl
- Joomla!NL ontdekker
22 okt 2013 12:23
Heb je beveiligingsextensies geïnstalleerd?
Bijvoorbeeld AdminTools van Akeeba.
Mogelijk dat een dergelijke extensie jou dwars zit door je thuis-IPadres te blokkeren.
Bijvoorbeeld AdminTools van Akeeba.
Mogelijk dat een dergelijke extensie jou dwars zit door je thuis-IPadres te blokkeren.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
22 okt 2013 12:47 - 22 okt 2013 12:49
Zover ik weet zijn er geen beveiligingsextensies geïnstalleerd.
Ik heb zojuist de cache bestanden bekeken en zie dat er verschillende mappen zijn voor enkele componenten zoals com_system, com_banners, com_content etc.. Overal wordt in de submappen met cache-bestanden als eerst weergegeven:
en bijvoorbeeld in de com_system 'cache'submap gevolgd door:
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Ik heb zojuist de cache bestanden bekeken en zie dat er verschillende mappen zijn voor enkele componenten zoals com_system, com_banners, com_content etc.. Overal wordt in de submappen met cache-bestanden als eerst weergegeven:
Code:
<?php die("Access Denied"); ?>
en bijvoorbeeld in de com_system 'cache'submap gevolgd door:
Code:
#x#a:2:{s:6:"output";s:0:"";s:6:"result";O:8:"stdClass":4:{s:2:"id";s:2:"14";s:6:"option";s:9:"com_menus";s:6:"params";s:2:"{}";s:7:"enabled";s:1:"1";}}
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Groetjes,
Franky
Franky
- franky2nl
- Joomla!NL ontdekker
22 okt 2013 12:54
Deze codes horen daar gewoon thuis.
Wat als je de computer direct achter je modem schakelt?
Dus even proberen zonder router.
Wat als je de computer direct achter je modem schakelt?
Dus even proberen zonder router.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
22 okt 2013 13:10
Wat voor responses krijg je als je contact probeert te maken via de commando's ping of tracert?
Reageert je site als je een ping stuurt?
Wordt de route voltooid als je een trace naar je website doet?
Reageert je site als je een ping stuurt?
Wordt de route voltooid als je een trace naar je website doet?
- Otto
- Bezoeker
22 okt 2013 13:10
Dag Jelle,
Okido, ik zal de volgende keer de code tussen tags plaatsen.
Ik heb de router en modem ineen dus dat zal niet gaan.
Okido, ik zal de volgende keer de code tussen tags plaatsen.
Ik heb de router en modem ineen dus dat zal niet gaan.
Groetjes,
Franky
Franky
- franky2nl
- Joomla!NL ontdekker
22 okt 2013 14:11
Dag mensen,
Het probleem is opgelost. Ik heb contact opgenomen met de hostingpartij en die hebben inderdaad gezien dat mijn IP-adres werd geblokkeerd door de firewall.
De site is weer bereikbaar.
In ieder geval iedereen bedankt voor de hulp!
Het probleem is opgelost. Ik heb contact opgenomen met de hostingpartij en die hebben inderdaad gezien dat mijn IP-adres werd geblokkeerd door de firewall.
De site is weer bereikbaar.
In ieder geval iedereen bedankt voor de hulp!
Groetjes,
Franky
Franky
- franky2nl
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.735 seconden