Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost niet meer inloggen in backend na verhuizing

niet meer inloggen in backend na verhuizing

28 okt 2013 14:50
Vandaag is mijn website verhuisd en ondergebracht bij Wned. De website is inmiddels weer online alleen kan ik niet meer inloggen in de backend.

Melding:
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator at webmaster@djembebreda.nl to inform them of the time this error occurred, and the actions you performed just before this error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Wat kan er aan de hand zijn?
  • frasme
  • frasme's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

28 okt 2013 15:00
Kan je zelf via DirectAdmin of een andere soort control panel bij de error_log van apache? Het is een beetje raden waar het aan ligt, maar het moet in de error_log staan. Als je er zelf niet bij kan even contact opnemen met Wned.
Gahan Zwart
CMSJoy
KVK: 01164886

28 okt 2013 15:00 - 28 okt 2013 15:06
gelukkig dat Wned over mijn schouders meekeek en het probleem al heeft opgelost:

Ik had in de .htaccess in de map administrator een extra beveiliging gezet. Wned heeft het onderstaande script uit de .htaccess verwijderd en nu kan ik er weer bij.
Code:
# START joomlaBruteforceFix AuthType Basic AuthName "Log in met uw FTP gegevens" AuthUserFile /var/www/domains/djembebreda.nl/.htpasswd Require valid-user SetEnvIf Request_URI "\.js$" allow SetEnvIf Request_URI "\.css$" allow SetEnvIf Request_URI "\.jpg$" allow SetEnvIf Request_URI "\.png$" allow SetEnvIf Request_URI "\.gif$" allow SetEnvIf Request_URI "\.bmp$" allow Order allow,deny Allow from env=allow Satisfy any # END joomlaBruteforceFix
Van bovenstaande codes snap ik weinig maar ik plaats het maar even om mogelijk ook anderen te helpen.
  • frasme
  • frasme's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

28 okt 2013 15:05 - 28 okt 2013 15:06
Hallo,

Fijn dat het opgelost is.
Zo kan je zien bij een verhuizing dat de verschillende hosten anders omgaan met de .htacces.
Goede leer voor de volgende keer om altijd even de SEO uit te schakelen of te informeren.
Maar je zit nu bij een goede hoster!!
Zetten we deze topic op opgelost. :)
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.809 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie