Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Gehackt?
Gehackt?
12 nov 2013 17:02
Op mijn website
www.graetheidecomite.nl
is plotseling een gebruiker toegevoegd. Op het tijdstip dat die is toegevoegd is er op Statcounter een bezoeker uit Brazilie geregistreerd. Statcounter vermeldt als web-page graetheidecomite.nl/components/users/?view-login
Ik neem aan dat hij dus via FileZila binnengekomen is. Hetzelfde is eerder ook al eens gebeurd. Er is verder niets met de website gebeurd. Wat moet ik hiermee? Ik zal natuurlijk het wachtwoord veranderen, maar ik vraag me af of het daarmee is opgelost. Ik gebruik Joomla 2.5.14
Ik neem aan dat hij dus via FileZila binnengekomen is. Hetzelfde is eerder ook al eens gebeurd. Er is verder niets met de website gebeurd. Wat moet ik hiermee? Ik zal natuurlijk het wachtwoord veranderen, maar ik vraag me af of het daarmee is opgelost. Ik gebruik Joomla 2.5.14
- Graetheidecomite
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Gehackt?
12 nov 2013 17:09
De gebruiker heeft zich waarschijnlijk via jouw website geregistreerd. Als je dit niet wilt dan kun je dit uitschakelen. Denk niet dat je gehackt bent.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Gehackt?
12 nov 2013 17:58
Hoe kan dat via de website? Ik heb frontend helemaal geen ingang. En wat zou ik uit moeten zetten?
- Graetheidecomite
- Bekend met Joomla!NL
Gehackt?
12 nov 2013 18:22
Via rechtstreekse url ben je er zo:
www.graetheidecomite.nl/index.php?option=com_users&view=login
www.graetheidecomite.nl/index.php?option=com_users&view=login
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Gehackt?
12 nov 2013 18:39
Ga naar gebruikers en dan naar opties. Hier kun je de registratie uitschakelen.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Gehackt?
12 nov 2013 19:01
Bedankt. Ik heb het uitgezet. Ik vind het wel raar dat je daar zo maar in kunt komen.
- Graetheidecomite
- Bekend met Joomla!NL
Gehackt?
12 nov 2013 19:08
Nu je het registreren hebt uitgeschakeld kan niemand zich meer registreren.
Hebben de antwoorden je voldoende geholpen?
Zo ja, laat dat dan nog even weten in een laatste reactie.
Daarna kun je deze topic sluiten door op de groene knop Opgelost te klikken.
Hebben de antwoorden je voldoende geholpen?
Zo ja, laat dat dan nog even weten in een laatste reactie.
Daarna kun je deze topic sluiten door op de groene knop Opgelost te klikken.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden