Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Verhuizing werkt niet goed
Verhuizing werkt niet goed
30 nov 2013 15:41
Op mijn eigen server heb ik een nieuwe website aangemaakt voor een klant. ik gebruik daarvoor altijd een subdomein, in dit geval
www.bien2.excellentwebbouw.nl
Nu heb ik getracht met Akeeba backup de site over te zetten naar de hosting van de klant, met de domeinnaam www.bienconnuevught.nl
Dat is prima gelukt echter vertikt widgetkit 1.4.5 te werken in de nieuwe website. zie hier het voorbeeld www.bienconnuevught.nl/index.php/vloeren/laminaat . zowel in de rechter kolom, als mede in een artikel verwerkt, het werkt niet meer. Ook lijkt het of de pagina blijft hangen, de submenu's rollen niet meer automatisch uit.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
ik heb de foutopsporingsconsole aangezet.
Oja, ik werk in beide websites met Joomla 2.5.16, en hosting provider is in beide gevallen Starthosting
Nu heb ik getracht met Akeeba backup de site over te zetten naar de hosting van de klant, met de domeinnaam www.bienconnuevught.nl
Dat is prima gelukt echter vertikt widgetkit 1.4.5 te werken in de nieuwe website. zie hier het voorbeeld www.bienconnuevught.nl/index.php/vloeren/laminaat . zowel in de rechter kolom, als mede in een artikel verwerkt, het werkt niet meer. Ook lijkt het of de pagina blijft hangen, de submenu's rollen niet meer automatisch uit.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
ik heb de foutopsporingsconsole aangezet.
Oja, ik werk in beide websites met Joomla 2.5.16, en hosting provider is in beide gevallen Starthosting
- TonGeul
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
30 nov 2013 15:48
Widgetkit cache al gewist?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 nov 2013 16:11
jazeker (via algemene wis cache toch?) zelfs al gedeinstalleerd en opnieuw geinstallerrd.
Ook een andere extensie voor afbeeldingen geprobeerd, zelfde resultaat.....
Ook een andere extensie voor afbeeldingen geprobeerd, zelfde resultaat.....
- TonGeul
- Bekend met Joomla!NL
-
30 nov 2013 16:28
Hebben de beide servers de zelfde specificaties.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
30 nov 2013 16:34
beide bij starthosting, beide php 5.3.2-1ubuntu4.21
PHP gebouwd op Linux server8.starthosting.nl 2.6.32-49-generic-pae #111-Ubuntu SMP Thu Jun 20 21:44:04 UTC 2013 i686
Database versie 5.1.72-0ubuntu0.10.04.1-log
Database collatie utf8_general_ci
PHP versie 5.3.2-1ubuntu4.21
Webserver Apache
WebServer naar PHP interface cgi-fcgi
Joomla! versie Joomla! 2.5.16 Stable [ Ember ] 06-November-2013 22:30 GMT
Joomla! Platform versie Joomla Platform 11.4.0 Stable [ Brian Kernighan ] 03-Jan-2012 00:00 GMT
Gebruikersagent Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0; chromeframe/31.0.1650.57) like Gecko
PHP gebouwd op Linux server8.starthosting.nl 2.6.32-49-generic-pae #111-Ubuntu SMP Thu Jun 20 21:44:04 UTC 2013 i686
Database versie 5.1.72-0ubuntu0.10.04.1-log
Database collatie utf8_general_ci
PHP versie 5.3.2-1ubuntu4.21
Webserver Apache
WebServer naar PHP interface cgi-fcgi
Joomla! versie Joomla! 2.5.16 Stable [ Ember ] 06-November-2013 22:30 GMT
Joomla! Platform versie Joomla Platform 11.4.0 Stable [ Brian Kernighan ] 03-Jan-2012 00:00 GMT
Gebruikersagent Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; Trident/7.0; rv:11.0; chromeframe/31.0.1650.57) like Gecko
- TonGeul
- Bekend met Joomla!NL
-
30 nov 2013 16:52
Zo te zien rechtenprobleem.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
30 nov 2013 17:22
Tja, dat vermoeden had ik al een beetje, maar heeft de extensie dan niet genoeg rechten of de bestanden ?
Waarom dan wel bij bij de oude installatie en niet de nieuwe ? Akeeba veranderd toch niets daaraan ?
Waarom dan wel bij bij de oude installatie en niet de nieuwe ? Akeeba veranderd toch niets daaraan ?
- TonGeul
- Bekend met Joomla!NL
-
30 nov 2013 17:25
Tja............. Joomla-onvriendelijke hoster?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
30 nov 2013 22:10
niet echt lijkt mij, heb zo'n 20 klanten die ook op starthosting draaien, en nooit problemen mee.
Heb voor nu de website maar geredirect naar mijn testsite, zal maandag e.e.a. navragen bij starthosting.
Is van de gekke dit, tot nu toe een halve dag kwijt aan dit probleem zonder oplossing. Soms....
Heb voor nu de website maar geredirect naar mijn testsite, zal maandag e.e.a. navragen bij starthosting.
Is van de gekke dit, tot nu toe een halve dag kwijt aan dit probleem zonder oplossing. Soms....
- TonGeul
- Bekend met Joomla!NL
-
01 dec 2013 10:52
Om na te gaan of er toch bij de installatie niet een fout was gemaakt, heb ik op een subdomein nogmaals de verhuizing gezet.
www.test.bienconnuevught.nl
.
Precies hetzelfde probleem..... wederom ziet widgetkit de foto's niet. Maar ook bij installeren van een ander extensie voor een fotoalbum krijg ik hetzelfde probleem.
Precies hetzelfde probleem..... wederom ziet widgetkit de foto's niet. Maar ook bij installeren van een ander extensie voor een fotoalbum krijg ik hetzelfde probleem.
- TonGeul
- Bekend met Joomla!NL
-
01 dec 2013 11:05
Zoals Astrid aangaf is het waarschijnlijk een rechten probleem. Je kunt hierover contact opnemen met je hoster.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
02 dec 2013 13:32
het werkt !
"In de error-log-bestanden op de server zie ik dat de rechten van het .htaccess-bestanden niet goed leken te staan. Ik heb de rechten van een aantal webbestanden aangepast. "
"In de error-log-bestanden op de server zie ik dat de rechten van het .htaccess-bestanden niet goed leken te staan. Ik heb de rechten van een aantal webbestanden aangepast. "
- TonGeul
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.759 seconden