Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Installatie op subdomein werkt niet.
Installatie op subdomein werkt niet.
07 dec 2013 15:21 - 07 dec 2013 15:26
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom
Ik hen 2 domeinnamen bij dezelfde host. Een gewone en een subdomein erbij...
Ik heb een joomla geinstalleerd op het gewone(hoofd) domein door middel van een quickstart pakket van een template (creativity van Gavick pro) Dit is prima gelukt en lukt elke keer weer als ik het opnieuw doe.
Op het subdomein gaat het echter verkeerd. Ik doe daar precies hetzelfde, maar dan in de map van het subdomein) en de installatie lijkt ook te lukken maar het word telkens een fiasco. (zie www.eiken-grafmonument.nl voor de gelukte installatie en zie www.spaansevlieg.net voor exact dezelfde maar mislukte versie)
Mijn host zegt dat het niet aan hen ligt (alle instellingen zijn volgens hun goed)en dat waarschijnlijk het installatiebestand corrupt is...lijkt mij niet want het werkt wel op het hoofddomein....ik weet het niet meer..
Help!!
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel ( Dag iedereen...ik ben nieuw hier ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Ik hen 2 domeinnamen bij dezelfde host. Een gewone en een subdomein erbij...
Ik heb een joomla geinstalleerd op het gewone(hoofd) domein door middel van een quickstart pakket van een template (creativity van Gavick pro) Dit is prima gelukt en lukt elke keer weer als ik het opnieuw doe.
Op het subdomein gaat het echter verkeerd. Ik doe daar precies hetzelfde, maar dan in de map van het subdomein) en de installatie lijkt ook te lukken maar het word telkens een fiasco. (zie www.eiken-grafmonument.nl voor de gelukte installatie en zie www.spaansevlieg.net voor exact dezelfde maar mislukte versie)
Mijn host zegt dat het niet aan hen ligt (alle instellingen zijn volgens hun goed)en dat waarschijnlijk het installatiebestand corrupt is...lijkt mij niet want het werkt wel op het hoofddomein....ik weet het niet meer..
Help!!
Edit Jelle. Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel ( Dag iedereen...ik ben nieuw hier ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
- Feastus
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
07 dec 2013 15:35
Hallo Feastus,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik vermoed dat je iets niet goed doet bij het aanmaken van je subdomein. Je url klopt namelijk niet en dat resulteert in 404 Errors.
Er staat 2x spaansevlieg.net in je url en dat veroorzaakt de fout.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik vermoed dat je iets niet goed doet bij het aanmaken van je subdomein. Je url klopt namelijk niet en dat resulteert in 404 Errors.
Code:
http://www.spaansevlieg.net/spaansevlieg.net/images/demo/about/1.jpg
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 dec 2013 16:01
Dankjewel Astrid,
Ik hoop dat het de oplossing is! ben het nu aan het aanpassen...
Ik hoop dat het de oplossing is! ben het nu aan het aanpassen...
- Feastus
- Nieuw op Joomla!NL
- Feastus
- Nieuw op Joomla!NL
07 dec 2013 16:26
Fijn dat het is opgelost.
Je kunt je topic volgende keer zelf afsluiten door op de groen knop Opgelost te klikken.
Je kunt je topic volgende keer zelf afsluiten door op de groen knop Opgelost te klikken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.617 seconden