Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Update bij Option mogelijkheid van LTS naar STS
05 feb 2014 11:33
Wil updaten van 2.5.17 naar 3.2.1 door een "normale" update. Ik lees dat je dan in EXTENSIONS =>UPDATE=> Option de LTS moet wijzigen naar STS, echter in mijn option is deze mogelijk niet aanwezig.
Iemand een idee waarin ik deze niet zie en hoe ik deze wel weer in Option kan krijgen?
Iemand een idee waarin ik deze niet zie en hoe ik deze wel weer in Option kan krijgen?
- PaulBruining
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
05 feb 2014 11:38
Denk dat je verkeerd kijkt. Je moet kijken bij de opties van Componenten - Joomla! Update.
Neem aan dat je een backup gemaakt hebt en dat je hebt gecontroleerd of je hoster voldoet aan de eisen die gesteld worden aan Joomla 3.2.1? En dat al je extensies geschikt zijn? Dit is een mini-upgrade en geen update!
Neem aan dat je een backup gemaakt hebt en dat je hebt gecontroleerd of je hoster voldoet aan de eisen die gesteld worden aan Joomla 3.2.1? En dat al je extensies geschikt zijn? Dit is een mini-upgrade en geen update!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 feb 2014 12:08
Onder Componenten heb ik geen mogelijkheid voor Joomla! Update!
Gevonden via:Website=>controlepaneel => Joomla is up-to-date in dit menu krijg ik de volgende foutmelding: Fout tijdens het laden van component com_joomlaupdate, 1
Als ik kijk in option krijg ik de mogelijkheid om de LTS naar STS te wijzigen, maar na OPSLAAN krijg ik een wit scherm (wat waarschijnlijk met de vorige foutmelding heeft te maken).
Ik heb destijds een update gedaan met een een updatepakket van 1.7 naar 2.5.17 van de joomla-community!
Overige zaken zijn gecontroleerd en wil ook testen of 1 extensie wel gaat werken onder 3.2.1., dan kan ik daarmee rekening houden.
Gevonden via:Website=>controlepaneel => Joomla is up-to-date in dit menu krijg ik de volgende foutmelding: Fout tijdens het laden van component com_joomlaupdate, 1
Als ik kijk in option krijg ik de mogelijkheid om de LTS naar STS te wijzigen, maar na OPSLAAN krijg ik een wit scherm (wat waarschijnlijk met de vorige foutmelding heeft te maken).
Ik heb destijds een update gedaan met een een updatepakket van 1.7 naar 2.5.17 van de joomla-community!
Overige zaken zijn gecontroleerd en wil ook testen of 1 extensie wel gaat werken onder 3.2.1., dan kan ik daarmee rekening houden.
- PaulBruining
- Nieuw op Joomla!NL
05 feb 2014 12:29
Vreemd dat je die opties niet hebt.
Maar misschien kun je op onze Download-pagina het bestand Joomla 2.5 -> 3.2.1 updatepakket downloadebn en installeren via Extensiebeheer in je Joomla! 2.5-site.
Controleer ook even of je provider op zijn server wel een configuratie aanbiedt die Joomla! 3.x-geschikt is.
Maak wel eerst een back-up van je 2.5-site !!!
Maar misschien kun je op onze Download-pagina het bestand Joomla 2.5 -> 3.2.1 updatepakket downloadebn en installeren via Extensiebeheer in je Joomla! 2.5-site.
Controleer ook even of je provider op zijn server wel een configuratie aanbiedt die Joomla! 3.x-geschikt is.
Maak wel eerst een back-up van je 2.5-site !!!
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
05 feb 2014 14:37
Mijn voorkeur is via een "normale" update!
Wie kan mij vertellen, waarom ik bovenstaande foutmelding en krijg en vervolgens een wit scherm (vorige bericht) , dus geen wijziging van LTS naar STS?
Wie kan mij vertellen, waarom ik bovenstaande foutmelding en krijg en vervolgens een wit scherm (vorige bericht) , dus geen wijziging van LTS naar STS?
- PaulBruining
- Nieuw op Joomla!NL
05 feb 2014 14:41
Omdat je 2.5.17 installatie dus al niet goed is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.637 seconden