Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Geen melding dat er een update beschikbaar is 2.5.17 naar 18
Geen melding dat er een update beschikbaar is 2.5.17 naar 18
08 feb 2014 11:58
Bij 1 site krijg ik wel de melding dat er een update beschikbaar is. bij andere sites (7) en andere providers, helaas niet. Ook na wissen cache geen melding, Ook via componenten /update geen melding. Ik heb dit probleem vaker gemeld.
- opakeesje
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
08 feb 2014 13:11
Meld dit eens aan bij de provider waar het niet goed gaat.
Ik heb er in de loop van vorig jaar bij een provider ook mee te maken gehad.
Toen bleek dat de site Joomla! niet de juiste rechten op de server had om zelf te kunnen controleren of er updates zijn.
Het zijn over het algemeen de wat minder Joomla!vriendelijke providers die dit soort instellingen niet op orde hebben.
Ik heb er in de loop van vorig jaar bij een provider ook mee te maken gehad.
Toen bleek dat de site Joomla! niet de juiste rechten op de server had om zelf te kunnen controleren of er updates zijn.
Het zijn over het algemeen de wat minder Joomla!vriendelijke providers die dit soort instellingen niet op orde hebben.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
08 feb 2014 13:45
Heb meerdere providers. Bij een provider is de enen site wel de upgrade weer bij een andere site bij dezelfde provider niet. Dat lijkt me niet de oplossing. Ik zal overigens wel de provider hierover benaderen.
- opakeesje
08 feb 2014 13:58
Je zou ook nog eens een updatepakket kunnen downloaden en deze via Extensiebeheer kunnen installeren.
Maak wel eerst een back-up van je site.
Onlangs had ik een ander voorbeeld waarbij JCE juist steeds bleef aangeven dat 2.3.4.4 beschikbaar was, maar die had ik al enkele malen geupdate.
Daar hielp opschonen van de cache ook niet.
Ik vermoed dat er ergens in de database bij jou op de 'probleem'sites iets niet goed staat.
Mogelijk dat je dt kunt herstellen door een database repareren via Extensies -> Database uit te voeren en dus ook handmatig een update-pakket voor 2.5.18 te installeren.
Het resultaat zie je daarna pas bij het uitkomen van Joomla! 2.5.19, maar dat is niet anders
Maak wel eerst een back-up van je site.
Onlangs had ik een ander voorbeeld waarbij JCE juist steeds bleef aangeven dat 2.3.4.4 beschikbaar was, maar die had ik al enkele malen geupdate.
Daar hielp opschonen van de cache ook niet.
Ik vermoed dat er ergens in de database bij jou op de 'probleem'sites iets niet goed staat.
Mogelijk dat je dt kunt herstellen door een database repareren via Extensies -> Database uit te voeren en dus ook handmatig een update-pakket voor 2.5.18 te installeren.
Het resultaat zie je daarna pas bij het uitkomen van Joomla! 2.5.19, maar dat is niet anders
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
08 feb 2014 14:49
Wis je wel de juiste cache? Die bij extensiebeheer - updaten?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 feb 2014 16:10
Via extentiebeheer kan ik wel updaten. Kan het ook iets te meken hebben met php.ini daar heb ik ook iets over gelezen. Voorlopig is het probleem opgelost. Allen bedankt
Groet Hans (opakeesje)
Groet Hans (opakeesje)
- opakeesje
Tijd voor maken pagina: 0.644 seconden