Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Alleen artikelen overzetten
24 feb 2014 13:08
Dag allemaal,
Even een vraag.
Ik wil graag van een Joomla 2.5 website alleen de artikelen backuppen om deze later te importeren in een hele schone Joomla 3.2.2 installatie. Is dat mogelijk?
Alvast bedankt en groet,
Hanneke
Even een vraag.
Ik wil graag van een Joomla 2.5 website alleen de artikelen backuppen om deze later te importeren in een hele schone Joomla 3.2.2 installatie. Is dat mogelijk?
Alvast bedankt en groet,
Hanneke
- Hadewijch
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
24 feb 2014 13:13
Kan met
J2XML
.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
24 feb 2014 13:14
DE beste ervaring die ik er mee heb: artikel in de oude site selecteren en kopiëren naar Notebook++ en opslaan of direct in het nieuwe artikel.
Jan
Jan
- jan
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
24 feb 2014 13:17 - 24 feb 2014 13:19En als je 5000 artikelen hebt?jan schreef : DE beste ervaring die ik er mee heb: artikel in de oude site selecteren en kopiëren naar Notebook++ en opslaan of direct in het nieuwe artikel.
Jan
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
24 feb 2014 13:26
Bedankt allemaal, ik heb inderdaad meer dan 2000 artikelen, dus ik ga maar eens kijken bij J2XML. Ben erg benieuwd en heel erg bedankt alvast. Ik kom nog wel even vertellen wat de ervaringen zijn, maar dat kan een paar weken duren,
Gegroet!
Gegroet!
- Hadewijch
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.652 seconden