Nadat ik mijn Joomla installatie heb geüpdate van 2.5.18 naar 2.5.19, kan ik niet meer inloggen in de backend, ik krijg een volledig witte pagina. Dit probleem is echter alleen met Chrome. Met Firefox gaat het nog goed maar die geeft een uitroepteken bij het certificaat dat hij geen identiteitgegevens verstrekt maar ik heb een geldig certificaat en ik heb dit probleem nog niet eerder gehad. Ik weet dus ook niet zeker of het aan de update ligt. Ik heb al de complete 2.5.19 installatie gedownload en alle bestaande Joomla files overschreven maar dat mocht helaas niet baten. Ook heb ik een al een dabase repair gedaan vanuit de backend met Firefox wat helaas ook niet heeft geholpen.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Edit Webbiertje: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat hierop het forum Nederlands wordt gesproken .
Te snel gepost Excuses. Extensie liep de boel te blokkeren dus het werkt weer
Admin Tools om precies te zijn voor diegene dat dit probleem ook heeft. Ik heb Admin Tools geüpdate naar de nieuwste versie en dat heeft het probleem verholpen.
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!