Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Joomla 2.5.19 installatie loopt vast
Joomla 2.5.19 installatie loopt vast
12 apr 2014 16:54
Ik heb Joomla versie 2.5.19 met ftp geupload naar de host van mijn domein.
Als je Joomla vervolgens wil installeren moet je naar de site gaan dus www.deninboedel.nl .
De site wordt gehost bij mijndomein.nl en voldoet aan de voorwaarden voor installeren Joomla.
Een database is reeds aangemaakt.
Ik krijg dan bijgaand plaatje te zien, dus niet alles netjes met stap1, stap2 enz.
Als ik hier voor de taal NL kies of een willekeurig andere taal dan begint het rondje te draaien en vervolgens gebeurd er niets.
Wie kan mij helpen?
Als je Joomla vervolgens wil installeren moet je naar de site gaan dus www.deninboedel.nl .
De site wordt gehost bij mijndomein.nl en voldoet aan de voorwaarden voor installeren Joomla.
Een database is reeds aangemaakt.
Ik krijg dan bijgaand plaatje te zien, dus niet alles netjes met stap1, stap2 enz.
Als ik hier voor de taal NL kies of een willekeurig andere taal dan begint het rondje te draaien en vervolgens gebeurd er niets.
Wie kan mij helpen?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- arma
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
12 apr 2014 17:41
Ik zou eens beginnen met nog een keer een installatiepakket over te zetten via ftp. Het lijkt erop alsof niet alle bestanden goed overgezet zijn en dat in ieder geval de taalbestanden ontbreken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 apr 2014 19:55
Ik heb inmiddels al diverse keren een nieuwe upload gedaan.
Nieuwe download gedaan van Joomla.org, zonder taal bestanden.
Nieuwe download van JoomlaNL versie 2.5.18 en 2.5.19 , allemaal hetzelfde resultaat.
Upload en poging tot install gedaan vanaf een desktop met win8.1, vanaf een laptop win8.1 en vanaf een laptop win Vista.
Ik heb alle bestanden op de server nog eens vergeleken met de uitgepakte bestanden op de lokale pc en geen afwijkingen gevonden.
Tot nog toe heb ik bij deze provider meerdere joomla website geïnstalleerd zonder enig probleem.
Nieuwe download gedaan van Joomla.org, zonder taal bestanden.
Nieuwe download van JoomlaNL versie 2.5.18 en 2.5.19 , allemaal hetzelfde resultaat.
Upload en poging tot install gedaan vanaf een desktop met win8.1, vanaf een laptop win8.1 en vanaf een laptop win Vista.
Ik heb alle bestanden op de server nog eens vergeleken met de uitgepakte bestanden op de lokale pc en geen afwijkingen gevonden.
Tot nog toe heb ik bij deze provider meerdere joomla website geïnstalleerd zonder enig probleem.
- arma
- Nieuw op Joomla!NL
12 apr 2014 20:23
Dan zou ik even contact met je hoster opnemen. Je zou nog kunnen kijken of er een map /tmp boven de map public_html staat. Die willen ze nog wel eens vergeten bij mijndomein.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 apr 2014 20:33
Map /tmp bestaat ook.
Ik ga contact opnemen met de helpdesk van mijn domein.
Ik geef hier nog antwoord.
Ik ga contact opnemen met de helpdesk van mijn domein.
Ik geef hier nog antwoord.
- arma
- Nieuw op Joomla!NL
18 apr 2014 09:56
Volgens de helpdesk van de hoster waren er toch enkele bestanden corrupt. Hoe dit kan snapt niemand want na enige keren opnieuw downloaden van het zip bestand van versie 2.5.18 en 2.5.19 en telkens opnieuw uploaden zou het toch een keer goed moeten gaan. De helpdesk van mijndomein heeft mij goed geholpen door een volledige versie op mijn site te plaatsen waarna het installeren lukte.
- arma
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.649 seconden