Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
installatie bestanden op server
07 mei 2014 22:16
hallo,
Ik probeer de bestanden van Joomla 2.5.20 te installeren op de server. als ik dat dan heb gedaan en verder wil door de websitenaam in te tikken, dan komen er allerlei meldingen en kan ik dus niet verder installeren.
Met Filezilla en Ws-ftp lukt het dus niet.
Ik weet niet meer hoe ik de bestanden goed op de server moet krijgen. wie wel?
Alvast bedankt.
Ik probeer de bestanden van Joomla 2.5.20 te installeren op de server. als ik dat dan heb gedaan en verder wil door de websitenaam in te tikken, dan komen er allerlei meldingen en kan ik dus niet verder installeren.
Met Filezilla en Ws-ftp lukt het dus niet.
Ik weet niet meer hoe ik de bestanden goed op de server moet krijgen. wie wel?
Alvast bedankt.
- klaasb1959
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
07 mei 2014 22:22
Welke meldingen krijg je dan.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
08 mei 2014 09:14 - 08 mei 2014 09:23
Deze melding:
Edit Astrid: Ik heb de melding tussen tags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.Warning: require_once() [function.require-once]: Unable to access /public/sites/www.mijnwebsite.nl/libraries/import.php in /public/sites/www.mijnwebsite.nl/installation/index.php on line 58
Warning: require_once(/public/sites/www.mijnwebsite.nl/libraries/import.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /public/sites/www.mijnwebsite.nl/installation/index.php on line 58
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/public/sites/www.mijnwebsite.nl/libraries/import.php' (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /public/sites/www.mijnwebsite.nl/installation/index.php on line 58
- klaasb1959
- Bekend met Joomla!NL
08 mei 2014 09:46
Voldoet je hoster wel aan de systeemeisen voor Joomla 2.5.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
08 mei 2014 12:34
Ja, gelukkig wel. Ik had eerst Joomla 3.3, maar daar voldeed Mijndomein niet aan de eisen.
- klaasb1959
- Bekend met Joomla!NL
08 mei 2014 12:44 - 08 mei 2014 12:44
Volgens mij ligt het aan de server configuratie bij Mijndomein. Mijndomein staat niet bekent als een Joomla vriendelijke hoster. Neem contact op met Mijndomein over dit probleem.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
08 mei 2014 18:12
Bedankt Webbiertje, ga ik doen.
Hoop het antwoord z.sp.m. hier te plaatsen...
Groet,
Klaas
Hoop het antwoord z.sp.m. hier te plaatsen...
Groet,
Klaas
- klaasb1959
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.704 seconden