Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Mysterie met .htaccess
Mysterie met .htaccess
18 jun 2014 17:19
Ik ben een demo-website aan het maken achter mijn eigen site.
Ik heb het htaccess.txt bestand hernoemt naar .htaccess en aan de achterkant "URL herschrijven" aan gezet.
Kijk ik aan de achterkant, krijg ik een melding met een "Internal Server Error".
Kijk ik aan de voorkant, kan ik of de pagina niet meer op of de opmaak is overhoop gehaald.
Volgens mij is dit toch het juiste stappenplan dat ik al menig maal heb doorgevoerd.
Of is er iets veranderd?
Joomla! 2.5.22
VirtueMart 2.6.6
Ik heb het htaccess.txt bestand hernoemt naar .htaccess en aan de achterkant "URL herschrijven" aan gezet.
Kijk ik aan de achterkant, krijg ik een melding met een "Internal Server Error".
Kijk ik aan de voorkant, kan ik of de pagina niet meer op of de opmaak is overhoop gehaald.
Volgens mij is dit toch het juiste stappenplan dat ik al menig maal heb doorgevoerd.
Of is er iets veranderd?
Joomla! 2.5.22
VirtueMart 2.6.6
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
Mysterie met .htaccess
18 jun 2014 17:40
Je eigen site heeft ook een .htaccess en deze kan invloed hebben op de map waarin je demo website hebt geplaatst.
- Peter
- Algemeen Moderator
Mysterie met .htaccess
23 jun 2014 12:43
Wat je zegt, zou kunnen kloppen.
Ware het niet dat ik vaker sites achter mijn eigen site heb gehad en daar gaf een dubbel .htaccess-bestand (1 in mijn eigen map, 1 in de submap) geen probleem.
Maar misschien is het nu anders, omdat het geen aparte domeinen zijn maar onderdelen van mijn site.
Slotje, ik laat het zo.
Ware het niet dat ik vaker sites achter mijn eigen site heb gehad en daar gaf een dubbel .htaccess-bestand (1 in mijn eigen map, 1 in de submap) geen probleem.
Maar misschien is het nu anders, omdat het geen aparte domeinen zijn maar onderdelen van mijn site.
Slotje, ik laat het zo.
- David
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
Mysterie met .htaccess
23 jun 2014 15:23
Ik heb "opgelost" uit de titel gehaald omdat hier geen oplossing is aangedragen, gaarne in het vervolg niet klakkeloos op de opgelost knop drukken als er geen oplossing is aangedragen.
Vraag dan een moderator de topic te sluiten, dat doen we graag en zo blijft ons forum overzichtelijk!!
Vraag dan een moderator de topic te sluiten, dat doen we graag en zo blijft ons forum overzichtelijk!!
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.655 seconden