Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Installatie lukt niet
Installatie lukt niet
15 jul 2014 10:20
Zojuist alle bestanden voor installatie geupload. Ik krijg de melding terug http-fout error 500 -interne server-fout.
Wat kan dat zijn? Ik krijg joomla dus niet geinstalleerd.
Wat kan dat zijn? Ik krijg joomla dus niet geinstalleerd.
- nomos
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
Installatie lukt niet
15 jul 2014 10:25
Voldoet je hoster aan de
eisen
?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Installatie lukt niet
15 jul 2014 10:38
Ja. One.com. Zit ik al jaren. Weliswaar gistermiddag laat domein aangemaakt. Maar error 500 duidt toch op een probleem aan hun zijde?
- nomos
-
Installatie lukt niet
15 jul 2014 11:37
Nou dat lijkt met wat te kort door de bocht. Een 500 internal server errror is heel generiek en hoeft niet per se bij de hoster te liggen. Beste is om je webserver error logs eens te bekijken voor je domein in de control panel applicatie die bij one wordt gebruikt. Daar zou je aanwijzigingen moeten kunnen vinden over wat er precies mis is. Als je niet bij de server error logs kan, neem contact op met One met het verzoek te onderzoeken waardoor de 500 wordt gegenereerd.
Gahan Zwart
CMSJoy
KVK: 01164886
CMSJoy
KVK: 01164886
- GahanZwart
- Bekend met Joomla!NL
-
Installatie lukt niet
15 jul 2014 11:41
Heb je de bestanden in de juiste map geupload?
One.com isd overigens niet de meest Joomla!vriendelijke provider. Je kunt zo hier en daar bij het inrichten van je site nog wel eens tegen een probleempje met hun server-configuratie aanlopen.
Bij One.com is de rootmap de eerste map waar je binnenkomt met FTP.
One.com isd overigens niet de meest Joomla!vriendelijke provider. Je kunt zo hier en daar bij het inrichten van je site nog wel eens tegen een probleempje met hun server-configuratie aanlopen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Installatie lukt niet
15 jul 2014 14:00WoodyF4u schreef : One.com isd overigens niet de meest Joomla!vriendelijke provider. Je kunt zo hier en daar bij het inrichten van je site nog wel eens tegen een probleempje met hun server-configuratie aanlopen.
Bovenstaand onderschrijf ik geenszins. Ik werk al jaren met hen en tot nu toe tot volle tevredenheid. Ook deze keer hebben ze me prima geholpen. Ze zagen dat ik bestanden mistte voor de installatie. (even de PHP-foutmeldingen aangezet). Dat klopte, want ik was, na een netwerkstoring, verder gegaan handmatig de mappen over te zetten. Ik bleek toen een map vergeten te zijn. STOM
Toen dat was gedaan en gecontroleerd kon ik het gewoon in de door mij gewenste map installeren. Kortom allemaal blij. Ook jullie weer bedankt voor het meedenken. Ik zal het lijntje sluiten.
- nomos
-
Tijd voor maken pagina: 0.655 seconden