Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foutmelding na update nieuwe Joomla versie
Foutmelding na update nieuwe Joomla versie
14 aug 2014 20:01
Ik heb ooit Joomla geïnstalleerd m.b.v. Installatron in een map bij mijn host en later handmatig verplaatst naar de root.
Nu heb ik net ge-update en krijg onderstaande melding, maar er staat wel dat "De website bijwerken is geslaagd. De huidige Joomla versie is nu 2.5.24. "
Is er nu dan toch een probleem ontstaan, want als er staat dat bijwerken geslaagd is, zou het toch goed moeten zijn?
Nu heb ik net ge-update en krijg onderstaande melding, maar er staat wel dat "De website bijwerken is geslaagd. De huidige Joomla versie is nu 2.5.24. "
Is er nu dan toch een probleem ontstaan, want als er staat dat bijwerken geslaagd is, zou het toch goed moeten zijn?
Code:
JInstaller: :Installeren: Fout SQL DB functie is mislukt met het volgende foutnummer 1060
Duplicate column name 'ordering' SQL=ALTER TABLE `jos_languages` ADD COLUMN `ordering` int(11) NOT NULL default 0 AFTER `published`;
SQL = ALTER TABLE `#__languages` ADD COLUMN `ordering` int(11) NOT NULL default 0 AFTER `published`;
Bestanden bijwerken: SQL fout bestand DB functie is mislukt met het volgende foutnummer 1060
Duplicate column name 'ordering' SQL=ALTER TABLE `jos_languages` ADD COLUMN `ordering` int(11) NOT NULL default 0 AFTER `published`;
SQL = ALTER TABLE `#__languages` ADD COLUMN `ordering` int(11) NOT NULL default 0 AFTER `published`;
- Monique22
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
14 aug 2014 20:32
Heb je bij extensiebeheer - database de database al gerepareerd?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
14 aug 2014 20:35
Ehm, nee, maar ik ga er nu ff naar kijken
- Monique22
- Bekend met Joomla!NL
14 aug 2014 20:37
Gedaan en nu krijg ik deze melding "Databasetabellen structuur is up-to-date.", dus het zal wel opgelost zijn
- Monique22
- Bekend met Joomla!NL
14 aug 2014 20:46
Als je nu geen foutmeldingen meer krijgt, dan zal het zeer waarschijnlijk wel opgelost zijn.
Als de antwoorden je voldoende hebben geholpen kun je zelf het topic sluiten.
Gebruik daarvoor de groene knop Opgelost.
Uiteraard wel nadat je even een laatste bericht hebt gepost.
Als de antwoorden je voldoende hebben geholpen kun je zelf het topic sluiten.
Gebruik daarvoor de groene knop Opgelost.
Uiteraard wel nadat je even een laatste bericht hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.659 seconden