Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Akeeba backup gebruiken zonder domeinnaam
Akeeba backup gebruiken zonder domeinnaam
20 okt 2014 16:33
Hallo,
ik heb een hosting aangevraagd voor een bestaande domeinnaam. Nu zou ik graag eerst de website willen plaatsen zodat de oude website kan blijven draaien en later de nameservers willen aanpassen.
Nu heb ik middels FTP de backup en kickstart geuploaded maar weet geen idee wat ik op de plek van de domeinnaam neer zet. Deze is er nl. nog niet. Normaal zet je in de browser... domeinnaam.nl/kickstart.php
Hoe krijg ik kickstart aan het 'werk'?
ik heb een hosting aangevraagd voor een bestaande domeinnaam. Nu zou ik graag eerst de website willen plaatsen zodat de oude website kan blijven draaien en later de nameservers willen aanpassen.
Nu heb ik middels FTP de backup en kickstart geuploaded maar weet geen idee wat ik op de plek van de domeinnaam neer zet. Deze is er nl. nog niet. Normaal zet je in de browser... domeinnaam.nl/kickstart.php
Hoe krijg ik kickstart aan het 'werk'?
- Btb
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
20 okt 2014 16:46
Naar welke hoofdmap heb je ze dan geupload?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- Btb
-
20 okt 2014 17:40
Dat is geen hoofdmap.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
20 okt 2014 17:43 - 20 okt 2014 19:07
Ik had het gemerkt. Heb verkeerde gegevens ingevoerd. Met toeval, althans ik weet ff niet hoe, kwam k bij de gegevens. Nu alleen nog akeeba backup draaien.
[strike]Wordt vervolgd[/strike]
Edit Jelle. Ik heb "Wordt vervolgd" doorgestreept omdat je de topic op "opgelost" hebt gezet.
[strike]Wordt vervolgd[/strike]
Edit Jelle. Ik heb "Wordt vervolgd" doorgestreept omdat je de topic op "opgelost" hebt gezet.
- Btb
-
Tijd voor maken pagina: 0.674 seconden