Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleem na update 2.5 naar 3.3
01 jan 2015 16:11 - 01 jan 2015 20:30
Ik heb geprobeerd om mijn website te updaten naar van 2.5 naar 3.3 maar er deed zich een fout voor
Dit is de melding:
Is er iemand die mij kan helpen of vertellen of ik dit nog kan oplossen of een hele nieuwe installatie moet gaan doen?
Groetjes,
Chenny
Edit WoodyF4u: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Dit is de melding:
Terug naar controlpaneel maar dat kan niet meer en als ik naar mijn website ga krijg ik dit te zien:5010- Er deed zich een fout voor
JHtmlBehavior::mootools not found
Code:
1146 - Table 'illuminatebeaut.jos_contentitem_tag_map' doesn't exist SQL=SELECT `m`.`tag_id`,`t`.* FROM `jos_contentitem_tag_map` AS m INNER JOIN `jos_tags` AS t ON `m`.`tag_id` = `t`.`id` WHERE `m`.`type_alias` = 'com_content.article' AND `m`.`content_item_id` = 42 AND `t`.`published` = 1 AND t.access IN (1,1)
Groetjes,
Chenny
Edit WoodyF4u: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Chenny
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
01 jan 2015 21:03
Chenny,
Welkom op het forum van Joomla!NL namens het hele team.
Over het algemeen gebeurt dit als je toch nog een extensie had draaien die niet voor Joomla! 3 geschikt is.
Zet je back-up van de 2.5-site terug, controleer nog eens goed of je alle extensies die niet voor Joomla! 3 geschikt zijn hebt uitgeschakeld of verwijderd.
En probeer de update dan nogmaals.
Welkom op het forum van Joomla!NL namens het hele team.
Over het algemeen gebeurt dit als je toch nog een extensie had draaien die niet voor Joomla! 3 geschikt is.
Zet je back-up van de 2.5-site terug, controleer nog eens goed of je alle extensies die niet voor Joomla! 3 geschikt zijn hebt uitgeschakeld of verwijderd.
En probeer de update dan nogmaals.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
01 jan 2015 21:06
Maar helaas is mijn backup van januari 2013 en dan raak ik heel veel info kwijt ;-(
Is er geen andere oplossing?
Is er geen andere oplossing?
- Chenny
- Nieuw op Joomla!NL
01 jan 2015 21:10
Ben bang van niet.
Je liep wel een groot risico om een dergelijke update uit te voeren zonder een recente back-up.
Mogelijk dat je bij je hoster kunt vragen of die een back-up kan en wil terugzetten van net voor de update.
Daarna wel eerst zelf een goede back-up maken voordat je weer verder gaat.
Je liep wel een groot risico om een dergelijke update uit te voeren zonder een recente back-up.
Mogelijk dat je bij je hoster kunt vragen of die een back-up kan en wil terugzetten van net voor de update.
Daarna wel eerst zelf een goede back-up maken voordat je weer verder gaat.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
02 jan 2015 16:04
Woody, bedankt voor de tip van de backup van de hoster...ze gaan het terugzetten...pfff....hoop dat het lukt.
Ik had wel een backup gemaakt maar die stond nog op de server.....stom...maar goed ....wel weer wat geleerd
Nogmaals bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Chenny
Ik had wel een backup gemaakt maar die stond nog op de server.....stom...maar goed ....wel weer wat geleerd
Nogmaals bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Chenny
- Chenny
- Nieuw op Joomla!NL
02 jan 2015 18:02
Toch nog even een vraag, ik heb dus gelukkig een backup van one.com ontvangen, maar dat zijn 2 bestanden, die ik moet uitpakken en zelf terugzetten. Ben alleen erg onbekend met dit zou iemand mij hierbij kunnen ondersteunen?
Alvast hartelijk dank.
Alvast hartelijk dank.
- Chenny
- Nieuw op Joomla!NL
03 jan 2015 12:15 - 03 jan 2015 13:08
ONE.COM levert een zip bestand dat met het pakket 7zFM.EXE lokaal is uit te pakken.
Downloaden van deze site. Daarna alles via FTP weer teruggieten naar je domein en als het goed is moet het weer werken.
Edit Astrid: Waarschuwing: Incomplete instructie! Er is ook nog een database.
Downloaden van deze site. Daarna alles via FTP weer teruggieten naar je domein en als het goed is moet het weer werken.
Edit Astrid: Waarschuwing: Incomplete instructie! Er is ook nog een database.
- nomos
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
04 jan 2015 12:57
Zo te zien draait je site weer. Is je probleem opgelost?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.684 seconden