Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Wit scherm na inloggen (en installatie component)

Wit scherm na inloggen (en installatie component)

29 jan 2012 13:14 - 31 jan 2012 14:58
#1
Hallo,

Ik heb gister een component geinstalleerd voor een mobiele site. Dit is me echter niet gelukt en het scherm van de site zelf en het inlog gebeuren werd wit. Nou heb ik die component verwijderd (dacht ik) en in iedergeval uit gezet. Toen ik dat gedaan had deed alles het weer. Toen ik vanmorgen wilde inloggen werd het scherm weer wit nadat ik ingelogd was. Het opstart scherm met bijhorend scherm voor het inloggen zag je, maar na het drukken op inloggen werd alles wit. De site zelf doet het wel gewoon.

Nou is mijn vraag, waar ligt het witte scherm aan? Ik heb zo'n vermoede dat het aan het installeren van gister ligt.

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand snel een oplossing heeft, ik heb een goedlopende nieuwssite en er gebeuren een aantal dingen op het moment maar ik kan niks online zetten.

Alvast heel erg bedankt!

Edit Jelle.D: Ik heb je topic verplaatst naar een ander forum gaarne aangeven welke versie je gebruikt!.
Laatst bewerkt 31 jan 2012 14:58 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • Roy609
  • Roy609's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 1

Wit scherm na inloggen (en installatie component)

29 jan 2012 13:18
#2
Hallo,

Allereerst van harte welkom op het forum namens het hele Joomla!NL-team!
Welke versie van joomla gebruik je?
Dan kunnen we de topic verplaatsen naar het juiste forum.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597

Wit scherm na inloggen (en installatie component)

29 jan 2012 18:42
#3
Dat component is dit per ongeluk admin Tools?? Want met dit componnet heb ik ook veel problemen gehad, ook je login probleem. Heb nu geprobeert om admin tools te verwijderen uit joomla. Maar vertrouw nu toch niet mijn nieuwe joomla 2.5 daar ik zo te zien toch enkele zaken heb die niet werken...
Discussie gesloten.
  • beauceron
  • beauceron's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 27

Wit scherm na inloggen (en installatie component)

29 jan 2012 20:55
#4

beauceron schreef : Dat component is dit per ongeluk admin Tools?? Want met dit componnet heb ik ook veel problemen gehad, ook je login probleem. Heb nu geprobeert om admin tools te verwijderen uit joomla. Maar vertrouw nu toch niet mijn nieuwe joomla 2.5 daar ik zo te zien toch enkele zaken heb die niet werken...

Daar ben ik het niet mee een.
Wat zou er slecht zijn aan admin tools?
Je kunt er onveilige dingen mee oplossen zoals het super administrator id en de database prefix.
Dus veel slechts zal het doen.
Kijk op www.joomladocumenten.nl voor handleidingen en documentaties over Joomla!
Discussie gesloten.
  • n9iels
  • n9iels's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Berichten: 398

Wit scherm na inloggen (en installatie component)

29 jan 2012 20:59 - 29 jan 2012 21:04
#5

="n9iels" post=12094
Daar ben ik het niet mee een.
Wat zou er slecht zijn aan admin tools?
Je kunt er onveilige dingen mee oplossen zoals het super administrator id en de database prefix.
Dus veel slechts zal het doen.


Ja het zal wel goed zijn als het werkt, maar bij mij gaf dit problemen en krijg ze niet opgelost.

Inloggen via frontend lukte niet als admin tools werkend was. Wit scherm met zwarte letters net hetzelfde probleem als boven wordt vermeld. Daarmee ik de vraag stelde. Heb bij mij admin tools verwijderd. Als jij het werkend hebt zal je wel tevreden zijn over admin tools, kan dat begrijpen.
Laatst bewerkt 29 jan 2012 21:04 door Jelle.
Discussie gesloten.
  • beauceron
  • beauceron's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 27
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.836 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie