Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Joomimages verwijderen van postbullets.png

Joomimages verwijderen van postbullets.png

02 feb 2012 19:47
#1
Hoe krijg ik hier die postbullets.png die hier denk ik aangeroepen word door <li> weg??

Ik kan ze wel transparant maken maar ik gebruik ze elders in de site ook weer
Discussie gesloten.
  • Tom van Hell
  • Tom van Hell's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 252

Joomimages verwijderen van postbullets.png

02 feb 2012 23:30 - 02 feb 2012 23:32
#2
Heel kort door de bocht zou je kunnen proberen om op die plek voor de ".art-postcontent" een eigen class te maken. Bijvoorbeeld ".art-postcontent2"
Vervolgens open je de template.css en kopiëren je de ".art-postcontent { ... ]" op regel 1278 naar ".art-postcontent2 { ... } " en verwijder je daaruit het plaatje.

PROBLEEM: Je loopt het risico dat bij een update van deze extensie alles weer terug bij af is. Om dit te voorkomen kent Joomla Template Overrides

PS Mooie foto's! :)
Laatst bewerkt 02 feb 2012 23:32 door Ronald.
Discussie gesloten.
  • Ronald
  • Ronald's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker

Joomimages verwijderen van postbullets.png

03 feb 2012 08:58
#3
Ik weet niet of ik daar uitkom
de css aanpassen met jou stukje lukt wel
maar ik kan maar niet ontdekken waar joomimages dat spul aanroept en of dat ook nog door een onderdeel van joomgallery zelf gebeurt.
Verder staat er tussen depostbullets.png's ook nog weer wat. dat kun je goed zien in IE tab
in firefox. En ik wil het graag goed clean hebben
Discussie gesloten.
  • Tom van Hell
  • Tom van Hell's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 252

Joomimages verwijderen van postbullets.png

06 feb 2012 21:43 - 06 feb 2012 21:46
#4
Gelukkig kon ik nog uit een ander vaatje tappen dan het forum.
Misschien heeft iemand anders er nog wat aan.

/media/mod_joomimg/js/slideshow.js regel 49 zie hieronder:

Code:
/** Script: Slideshow.js Slideshow - A javascript class for Mootools to stream and animate the presentation of images on your website. License: MIT-style license. Copyright: Copyright (c) 2011 [Aeron Glemann](http://www.electricprism.com/aeron/). Dependencies: Mootools 1.3.1 Core: Fx.Morph, Fx.Tween, Selectors, Element.Dimensions. Mootools 1.3.1.1 More: Assets. */ (function(){ WhenPaused = 1 << 0; WhenPlaying = 1 << 1; OnStart = 1 << 2; Slideshow = new Class({ Implements: [Chain, Events, Options], options: {/* onComplete: $empty, onEnd: $empty, onStart: $empty,*/ accesskeys: {'first': {'key': 'shift left', 'label': 'Shift + Leftwards Arrow'}, 'prev': {'key': 'left', 'label': 'Leftwards Arrow'}, 'pause': {'key': 'p', 'label': 'P'}, 'next': {'key': 'right', 'label': 'Rightwards Arrow'}, 'last': {'key': 'shift right', 'label': 'Shift + Rightwards Arrow'}}, captions: true, center: true, classes: [/*'slideshow', 'first', 'prev', 'play', 'pause', 'next', 'last', 'images', 'captions', 'controller', 'thumbnails', 'hidden', 'visible', 'inactive', 'active', 'loader'*/], controller: true, data: null, delay: 2000, duration: 1000, fast: false, height: false, href: '', hu: '', linked: false, loader: true, loop: true, match: /\?slide=(\d+)$/, overlap: true, paused: false, random: false, replace: [/(\.[^\.]+)$/, 't$1'], resize: 'fill', slide: 0, thumbnails: false, titles: false, transition: 'sine:in:out', width: false },
thumbnails: true, moet thumbnails: false, worden
Laatst bewerkt 06 feb 2012 21:46 door Tom van Hell.
Discussie gesloten.
  • Tom van Hell
  • Tom van Hell's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Berichten: 252

Joomimages verwijderen van postbullets.png

06 feb 2012 21:47
#5
Fijn dat je een oplossing hebt gevonden.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.

Discussie gesloten.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
  • Berichten: 13597
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.079 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie