Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

welke lightbox?

welke lightbox?

03 feb 2012 14:17
#1
Hoi,

Dit leek mij een vrij simpel te vinden iets maar het blijkt toch lastiger dan gedacht:

Ik zoek een lightbox / modal popup / whatever you call it die aan een paar simpele voorwaarden voldoet:

1 Kleur en dikte van de rand aanpasbaar
2 klik-area in de foto voor de volgende en vorige (linkerhelft/rechterhelft ofzo)
3 Circulair (van de laatste foto naar de eerste door op next te klikken en vice versa)

Ik gebruik nu artsexylightbox en ben daar op zich wel tevreden mee. 1 heb ik op kunnen lossen maar 2 en 3 gaat boven mn pet.

Weet iemand uit ervaring welke extention hiervoor het meest handig is? of alles al kan wat ik wil?
Discussie gesloten.
  • Zaphod
  • Zaphod's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 20

welke lightbox?

03 feb 2012 15:44
#2
Deze wordt daar veel voor gebruikt.
Discussie gesloten.

welke lightbox?

03 feb 2012 18:30
#3
Bedankt. Deze heeft echter alleen de klik area zoals ik wens...wellicht makkelijker aanpasbaar in de css dan de andere maar toch...
Discussie gesloten.
  • Zaphod
  • Zaphod's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 20

welke lightbox?

03 feb 2012 18:34 - 03 feb 2012 18:35
#4

Zaphod schreef : Bedankt. Deze heeft echter alleen de klik area zoals ik wens...wellicht makkelijker aanpasbaar in de css dan de andere maar toch...


Ik gebruik hem hier .
Als je firebug gebruikt kun je zo zien dat het in de template.css in te stellen is voor wat betreft de rand.
Tip:maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vindenhttps://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Laatst bewerkt 03 feb 2012 18:35 door Lazy Garfield.
Discussie gesloten.
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.812 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie