Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Handleiding voor contactformulier in 2.5.1
11 feb 2012 19:30
Beste mensen
Ik ben aan het stoeien om een goed contactformulier op mijn website te krijgen via joomla 2.5.1
Wie weet een goede handleiding? verder werkt joomla 2.5.1 prima, ben nog geen bugs tegengekomen.
vrgr
kelderg
Ik ben aan het stoeien om een goed contactformulier op mijn website te krijgen via joomla 2.5.1
Wie weet een goede handleiding? verder werkt joomla 2.5.1 prima, ben nog geen bugs tegengekomen.
vrgr
kelderg
- kelderg
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
11 feb 2012 20:06
Ligt eraan wat je wilt. Als het standaard contactformulier niet voldoet dan zou ik je chronoforms aanraden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
11 feb 2012 20:15
Beste Astrid
De standaard formulier voldoet niet.Daarom ga ik over op een ander component. bedankt voor de tip.
vrgr
kelderg
De standaard formulier voldoet niet.Daarom ga ik over op een ander component. bedankt voor de tip.
vrgr
kelderg
- kelderg
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
11 feb 2012 23:51
En als je bereid bent om er wat geld voor uit te geven, dan is RSForm Pro een goede keuze.
- Jurian
- Bekend met Joomla!NL
12 feb 2012 01:05
Afhankelijk van wat je nodig hebt en wat je wilt bereiken kun je ook gebruik maken van het standaard formulier. Met CSS kun je heel veel bereiken.
- Otto
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden