Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Taalbestand Marketplace 2.3 installeren gaat niet goed
17 feb 2012 19:38 - 18 feb 2012 20:55
Hallo,
Ik heb marketplace geïnstalleerd zonder probleem!
Nu wil ik het nederladse taalbestand installeren maar dan krijg ik de volgende foutmelding:
JFTP: :connect: kan niet verbinden met de host ' ***.**.***.** ' op poort ' 21 '
Waarschijnlijk zijn de gebruikersgegevens niet juist...
Verouderd installatieformaat (cliënt="both"), gebruik in het vervolg de pakket installatie
Installeren taal afgebroken: Onbekend cliënttype [both]
Fout bij het installeren van taal
gebruikersnaam en wachtwoord heb ik bij extensiebeheer ingevuld (moet elke keer)...
Heeft iemand enig idee wat er mis gaat en hoe deze taalbestanden wel goed te installeren zijn?
Edit Jelle. Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels: forum.joomlanl.nl/forum/regels.html .
Ik heb marketplace geïnstalleerd zonder probleem!
Nu wil ik het nederladse taalbestand installeren maar dan krijg ik de volgende foutmelding:
JFTP: :connect: kan niet verbinden met de host ' ***.**.***.** ' op poort ' 21 '
Waarschijnlijk zijn de gebruikersgegevens niet juist...
Verouderd installatieformaat (cliënt="both"), gebruik in het vervolg de pakket installatie
Installeren taal afgebroken: Onbekend cliënttype [both]
Fout bij het installeren van taal
gebruikersnaam en wachtwoord heb ik bij extensiebeheer ingevuld (moet elke keer)...
Heeft iemand enig idee wat er mis gaat en hoe deze taalbestanden wel goed te installeren zijn?
Edit Jelle. Ik heb je postbump weggehaald omdat wij postbumping hier niet op prijs stellen. Zie forumregels: forum.joomlanl.nl/forum/regels.html .
- AnitaWe
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
18 feb 2012 20:50
De eerste foutmelding komt omdat je toch een typefout gemaakt hebt. Als je marketplace wel hebt kunnen installeren zou het installeren van extensies in principe dus goed moeten gaan.
De tweede zou kunnen wijzen op een verouderd pakket of een pakket dat niet via de backend te installeren is. De melding "gebruik in het vervolg de pakket installatie" ken ik niet, maar zou het kunnen dat je niet geinstalleerd hebt met "upload pakketbestand"?
De tweede zou kunnen wijzen op een verouderd pakket of een pakket dat niet via de backend te installeren is. De melding "gebruik in het vervolg de pakket installatie" ken ik niet, maar zou het kunnen dat je niet geinstalleerd hebt met "upload pakketbestand"?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
18 feb 2012 21:06
Als het niet via back end te installeren is, hoe moet ik het dan doen?
Ik heb het taalbestand via de download page van deze site dus ik neem aan dat dat wel een huist bestand is.
Kan ik het handmatig via de ftp uploaden of zoiets?
Ik heb het taalbestand via de download page van deze site dus ik neem aan dat dat wel een huist bestand is.
Kan ik het handmatig via de ftp uploaden of zoiets?
- AnitaWe
- Bekend met Joomla!NL
23 feb 2012 10:40
Ook ik heb het zelfde probleem.
Er wordt aangegeven dat het taal pakket "verouderd" is.
Ook ik heb het component en het taal bestand van deze site gedownload.
Er wordt aangegeven dat het taal pakket "verouderd" is.
Ook ik heb het component en het taal bestand van deze site gedownload.
- vandi160
- Joomla!NL ontdekker
23 feb 2012 13:02
Ik heb het nederlandse bestand geopend en de vertaling geplakt in het Engelse bestand na wat grammatica wijzigingen en die met de FTP geupload.
Een flinke omweg maar werkt wel.
Een flinke omweg maar werkt wel.
- AnitaWe
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.647 seconden