Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
achtergrond muziek
achtergrond muziek
19 feb 2012 15:58
Hallo,
Ik ben opzoek naar een extensie voor achtergrondmuziek op mijn site, hen inmiddels wel een extensie gevonden , (JBC MUSIC) maar die krijg ik niet werkend in 2.5.1
Misschien hier een ervaren hulp, die dit bij mij werkend kan krijgen???, of een andere extensie die simpel en eenvoudig te installeren is
alvast bij voorbaat dank,
Surepower (Ger)
Ik ben opzoek naar een extensie voor achtergrondmuziek op mijn site, hen inmiddels wel een extensie gevonden , (JBC MUSIC) maar die krijg ik niet werkend in 2.5.1
Misschien hier een ervaren hulp, die dit bij mij werkend kan krijgen???, of een andere extensie die simpel en eenvoudig te installeren is
alvast bij voorbaat dank,
Surepower (Ger)
- surepower
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
achtergrond muziek
19 feb 2012 16:12
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
achtergrond muziek
19 feb 2012 18:29
heb op de aangewezen plaats gekeken , diverse players uitgeprobeerd, krijg bij geen van alle geluid op mijn site??
Sta eigenlijk voor een raadsel
overal staat "simpel to use" waarschijnlijk toch te moeilijk, of ik kijk over het simple heen???
gaarne hulp, heb nu de extensie "mod_simple_mp3_player_1.7.1.zip geinstalleert
site is www.yogadhyana.nl
Sta eigenlijk voor een raadsel
overal staat "simpel to use" waarschijnlijk toch te moeilijk, of ik kijk over het simple heen???
gaarne hulp, heb nu de extensie "mod_simple_mp3_player_1.7.1.zip geinstalleert
site is www.yogadhyana.nl
- surepower
- Joomla!NL ontdekker
-
achtergrond muziek
19 feb 2012 18:36
Een tip onder het mom van bezint eer ge begint. Alle muziek is onderhevig aan auteursrechten, plaats je muziek dan zul je afdracht hiervoor moeten doen. Realiseer je dat voordat je het plaatst.
- Otto
- Bezoeker
achtergrond muziek
19 feb 2012 18:51
dit is geen antwoord op mijn vragen, de muziek is/kan eventueel van mijzelf zijn, en valt is dan niet aan auteursrechten onderhevig.
- surepower
- Joomla!NL ontdekker
-
achtergrond muziek
19 feb 2012 18:58 - 19 feb 2012 19:30
Bekijk deze video
eens misschien helpt het je op weg.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
achtergrond muziek
19 feb 2012 20:27
Ik heb vele filmpjes bekeken, maar alles is gebaseert op 1.5 of 1.6 maar geen een op 2.5, derhalve is het erg moeilijk. zou er iemand zijn die even een kijkje op de administratorzijde, en mij kan aangeven wat ik fout doe???
joomla 2.5 werkt heel anders met modules, waar ze staan en wat ze kunnen doen, dan de 1.5 omgeving
joomla 2.5 werkt heel anders met modules, waar ze staan en wat ze kunnen doen, dan de 1.5 omgeving
- surepower
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.669 seconden