Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

JNews geeft problemen met naar frontend overschakelen

JNews geeft problemen met naar frontend overschakelen

23 feb 2012 14:24
#1
Ik heb JNews gedownload en geinstalleerd; Vervolgens heb ik de module geactiveerd, een lijst aangemaakt en abonnees toegevoegd; indien ik nu voor het bekijken van het resultaat naar de frondend wil gaan wordt de site niet geopend; indien ik de module deactiveer gebeurt dit wel; als ik in configuratie op opslaan klik (geen wijzigingen aangebracht) krijg ik de volgende melding:

Fatal error: Call to undefined method JRequest::_cleanArray() in C:\xampp\xampp\htdocs\supporterskhg\joomla_2.5.0-stable-full_package-dutch\administrator\components\com_jnews\admin.jnews.php on line 259

Wat gaat hier fout. Heb ik iets vergeten?

JNews geeft problemen met naar frontend overschakelen

23 feb 2012 16:00
#2
Welke versie van Jnews gebruik je

JNews geeft problemen met naar frontend overschakelen

23 feb 2012 16:19
#3
Ik gebruik JNews core 7.4.0 (van de JoomlaNL site gehaald vandaag);

JNews geeft problemen met naar frontend overschakelen

23 feb 2012 16:20
#4
Er is al een nieuwere versie.
7.4.5 zou deze dan ook updaten, misschien dat het dan is opgelost.
anders moeten we verder kijken

JNews geeft problemen met naar frontend overschakelen

23 feb 2012 16:50
#5
Ik heb via joobi.co de versie 751 gedownload en geinstalleerd; deze versie wordt ook aangeboden op extensions.joomla.org; probleem is niet opgelost.

JNews geeft problemen met naar frontend overschakelen

25 feb 2012 12:01 - 25 feb 2012 12:38
#6
omdat het probleem nog niet was opgelost heb ik het bestand admin.jnews.php verwijderd en daarvoor in de plaats gezet een admin.jnews.php bestand hetwelk ik had binnengehaald in een testsite; het probleem lijkt hierdoor opgelost; de oorzaak van het probleem blijft echter (voor mij) onbekend; gaarne verneem ik nog van u indien die wijziging van bestanden niet op een of andere manier straffeloos kan gebeuren; ook nog even dit frontend wordt natuurlijk geschreven met een t en niet met een d.

Edit Jelle.D: Ik heb de titel van je topic aangepast met oog op de d.
Laatst bewerkt 25 feb 2012 12:38 door Jelle.
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 2.132 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie