Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
extensie events/calendar
extensie events/calendar
24 feb 2012 20:36
Dag allemaal,
Al een tijdje ben ik op zoek naar een extensie die het me mogelijk maakt om in een kolom aankondigingen op te nemen van aankomende lezingen, cursussen en bijeenkomsten. Het liefste zou ik iets vinden met aan de linkerkant een kleine afbeelding van een kalendertje dat een bepaalde datum weergeeft (bv. 24 aug. 2012) en waar ik rechts van de afbeelding de titel van de bijeenkomst kan weergeven met misschien een korte omschrijving. Wanneer je op de betreffende beschrijving klikt word je dan doorgelinkt naar de betreffende pagina waar meer informatie staat over de bijeenkomst.
Kennen jullie zo'n extensite? (liefst gratis)?
Alvast heel erg bedankt en groet,
Hadewijch
Al een tijdje ben ik op zoek naar een extensie die het me mogelijk maakt om in een kolom aankondigingen op te nemen van aankomende lezingen, cursussen en bijeenkomsten. Het liefste zou ik iets vinden met aan de linkerkant een kleine afbeelding van een kalendertje dat een bepaalde datum weergeeft (bv. 24 aug. 2012) en waar ik rechts van de afbeelding de titel van de bijeenkomst kan weergeven met misschien een korte omschrijving. Wanneer je op de betreffende beschrijving klikt word je dan doorgelinkt naar de betreffende pagina waar meer informatie staat over de bijeenkomst.
Kennen jullie zo'n extensite? (liefst gratis)?
Alvast heel erg bedankt en groet,
Hadewijch
- Hadewijch
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
extensie events/calendar
24 feb 2012 20:42
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kijk hier eens tussen.
Non-Commercial is gratis.
Let op de versie en lees de documentatie.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Kijk hier eens tussen.
Non-Commercial is gratis.
Let op de versie en lees de documentatie.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
extensie events/calendar
24 feb 2012 20:42
Niet in alle details is het wat je zoekt, maar JEvents is wel een van de meest vooraanstaande gratis evenemnet/extensies.
En uiteraard ook geschikt voor het vermelden van de cursussen, evenementen enz die je opnoemt.
Kijk maar eens naar de demo op JEvents.net
En uiteraard ook geschikt voor het vermelden van de cursussen, evenementen enz die je opnoemt.
Kijk maar eens naar de demo op JEvents.net
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.661 seconden