Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Slidershow
Slidershow
04 mrt 2012 16:15
Beste ,
Op mijn testsite www.gjalto.nl/concordia heb ik geïnstalleerd RS-Flashion slider. Deze mag alleen tevoorschijn komen op de homepage. Tot zover alles OK, maar de tekst van de homepage blijft er doorheen komen,ondanks dat de slider op een andere positie(sliderpos) is gesitueerd. Wat is hier aan te doen?
Op mijn testsite www.gjalto.nl/concordia heb ik geïnstalleerd RS-Flashion slider. Deze mag alleen tevoorschijn komen op de homepage. Tot zover alles OK, maar de tekst van de homepage blijft er doorheen komen,ondanks dat de slider op een andere positie(sliderpos) is gesitueerd. Wat is hier aan te doen?
- sysman
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Slidershow
04 mrt 2012 17:11
Dag Cees (meen ik mij te herinneren)
Waar wil je met de tekst naar toe?
De tekst gaat weg als je in jet template.css
toevoegt maar wat schiet je daarmee op?
Jan
De tekst gaat weg als je in jet template.css
Code:
#content
z-index: -1;
Jan
- jan
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
Slidershow
04 mrt 2012 18:19
Met Jan eens. Is een lapmiddel. Je template zit gewoon niet goed in elkaar. De div's overlappen elkaar en dat is niet zo maar op te lossen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Slidershow
04 mrt 2012 18:44Ik dacht dat de div's na elkaar kwamen.Astrid schreef : Met Jan eens. Is een lapmiddel. Je template zit gewoon niet goed in elkaar. De div's overlappen elkaar en dat is niet zo maar op te lossen.
Code:
<div id="top">
<jdoc:include type="modules" name="topmenu" style=”xhtml” />
</div>
<div id="sliderpos">
<jdoc:include type="modules" name="sliderpos" style=”xhtml” />
</div>
<div id="container">
<div id="left">
<jdoc:include type="modules" name="left" style="xhtml" />
</div>
<div id="content">
<jdoc:include type="component" />
</div>
<div id="right">
<jdoc:include type="modules" name="right" style="xhtml" />
</div>
</div>
- sysman
Slidershow
04 mrt 2012 18:46jan schreef : Dag Cees (meen ik mij te herinneren)
De tekst gaat weg als je in jet template.csstoevoegt maar wat schiet je daarmee op?Code:#content z-index: -1;
Jan
dag Jan,(het is Gjalt). Ik wil de tekst gewoon er boven en evt eronder hebben
- sysman
Slidershow
04 mrt 2012 18:58
Dag Gjalt
Het is geen probleem om de tekst eronder te zetten via css maar dat geldt dan voor je hele content en daar zit je niet op te wachten. Er zit, zoals Astrid aangaf iets niet goed met de DIV's omdat beide op dezelfde positie actief zijn. Ik denk dat je die flash module in een artikel op kunt nemen met loadposition of moduleAnywhere en daaronder de tekst zetten.
Jan
Het is geen probleem om de tekst eronder te zetten via css maar dat geldt dan voor je hele content en daar zit je niet op te wachten. Er zit, zoals Astrid aangaf iets niet goed met de DIV's omdat beide op dezelfde positie actief zijn. Ik denk dat je die flash module in een artikel op kunt nemen met loadposition of moduleAnywhere en daaronder de tekst zetten.
Jan
- jan
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.699 seconden