Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
file zilla
file zilla
05 mrt 2012 12:50
Goede middag,
Ik heb op mijn site via Jumi een memoryspel staan. Helaas werkt het niet goed. Kijk maar Het gekke is dat het script wel werkt op mijn lokale computer. Op de één of andere manier lukt het uploaden m.b.v. van FileZilla niet. Ook als je het middels een wrapper doet werkt hij niet. Ik heb al van alles geprobeerd (cache geheugen van browser en site gewist, map temp. geleegd, Cleaner gebruikt etc) maar na uploaden veranderd de datum bij de rootmap niet dus er wordt kennelijk niets geupload. Wie kan mij helpen?
Vriendelijke groeten, Maarten
Ik heb op mijn site via Jumi een memoryspel staan. Helaas werkt het niet goed. Kijk maar Het gekke is dat het script wel werkt op mijn lokale computer. Op de één of andere manier lukt het uploaden m.b.v. van FileZilla niet. Ook als je het middels een wrapper doet werkt hij niet. Ik heb al van alles geprobeerd (cache geheugen van browser en site gewist, map temp. geleegd, Cleaner gebruikt etc) maar na uploaden veranderd de datum bij de rootmap niet dus er wordt kennelijk niets geupload. Wie kan mij helpen?
- quantz
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
file zilla
05 mrt 2012 13:02
Hi Maarten,
Krijg je geen foutmelding bij het uploaden? Dat zou duidelijkheid kunnen geven. Kan zijn dat je geen eigenaar bent van de betreffende map/het bestand. Kan je in principe controleren via de filemanager van je hoster.
Krijg je geen foutmelding bij het uploaden? Dat zou duidelijkheid kunnen geven. Kan zijn dat je geen eigenaar bent van de betreffende map/het bestand. Kan je in principe controleren via de filemanager van je hoster.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
file zilla
05 mrt 2012 13:05
Goed middag Astrid,
Was het maar waar dan wist ik iets meer. Wat ik niet vertelde was dat een paar dagen geleden dit spel wel werkte dus het kán wel.
Was het maar waar dan wist ik iets meer. Wat ik niet vertelde was dat een paar dagen geleden dit spel wel werkte dus het kán wel.
- quantz
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
file zilla
05 mrt 2012 13:31
Als ie niet overschrijft dan zou het ook nog diskspace kunnen zijn.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
file zilla
05 mrt 2012 13:34
Bedoel je dat de harde schijf vol is? Ik heb 51,5 van de 143 GB vol.
- quantz
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
file zilla
05 mrt 2012 14:37
Ik heb net met een met een zeer gewaardeerd lid (Niels) gekeken. Maar hij snapt het ook niet. We hebben het menu item middels een wrapper naar een heel andere map verwezen maar gek genoeg verschijnt dan het, niet werkende, memory spel. Dus er gaat iets verkeerd, maar wat?
Groeten, Maarten
Groeten, Maarten
- quantz
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
file zilla
05 mrt 2012 14:47
Weet het zo ook niet. Alles is leeg iig. Pad?
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
- quantz
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
file zilla
05 mrt 2012 16:15
Bestanden met een bestandsgrootte 0 kan niet. Alleen ik weet de oorzaak zo niet.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
file zilla
08 mrt 2012 23:36
Dit probleem is nu opgelost!!
Kijk
maar. Ik ben er achter gekomen door de naam van het mapje waar het spelscript in stond te veranderen van memoryscript in memory. Het woord "script" blijkt niet te werken in file zilla.
Wat mij betreft kan deze topic afgesloten worden. Nog bedankt voor de genomen moeite om je te verdiepen in dit probleem.
Wat mij betreft kan deze topic afgesloten worden. Nog bedankt voor de genomen moeite om je te verdiepen in dit probleem.
- quantz
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.723 seconden