Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Extensie gezocht voor social site
11 mrt 2012 14:43
Ik heb jullie hulp nodig omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik ben bezig om een website te maken voor een dance event voor een goed doel. Zoals altijd wil men als je een keer bezig bent net iets meer dan je je zelf dacht te maken. Aangezien het allemaal liefdewerk is dus geen geld kan kosten ben ik op zoek naar 2 extensies op dit moment.
1. Extensie waarmee ik simpel in mijn banner een slide-show kan plaatsen.
2. Aangezien het een dance event is willen ze ook achtergrondmuziek en de keuze om eventueel een ander nummer te kiezen. Er moet sowieso 1 nummer altijd starten aangezien dat het lievelingsnummer was van de onlangs overleden collega. Ik hoop dat jullie me kunnen/willen helpen.
Het betreft www.dancetoconnect.nl/index.php en draait op J2.5.2 :(
1. Extensie waarmee ik simpel in mijn banner een slide-show kan plaatsen.
2. Aangezien het een dance event is willen ze ook achtergrondmuziek en de keuze om eventueel een ander nummer te kiezen. Er moet sowieso 1 nummer altijd starten aangezien dat het lievelingsnummer was van de onlangs overleden collega. Ik hoop dat jullie me kunnen/willen helpen.
Het betreft www.dancetoconnect.nl/index.php en draait op J2.5.2 :(
- Arbmil
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
11 mrt 2012 19:51
Hallo,
Kijk hier eens voor een slide show.
En hier voor een muziekplayer.
Let op de versie en lees de documentatie.
Denk wel om de buma/stemra rechten voor de muziek op je site.
Lees dit eerst goed door!!
www.bumastemra.nl/262/achtergrondmuziek-licenties/
Kijk hier eens voor een slide show.
En hier voor een muziekplayer.
Let op de versie en lees de documentatie.
Denk wel om de buma/stemra rechten voor de muziek op je site.
Lees dit eerst goed door!!
www.bumastemra.nl/262/achtergrondmuziek-licenties/
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
12 mrt 2012 11:19
Jelle bedankt, ik heb het een en ander al gevonden. Jplayer ondanks dat hun site site zegt dat hij voor J1.7 werkt , werkt dus ook onder J2.5
Nu heb ik op mijn startpagina de keuze uit 4 songs. Op de andere pagina wil ik eigenlijk standaard 1 liedje, dus geen vervelende player knoppen. Ik kan Jplayer natuurlijk maar 1x configuren per opmaak. Welke optie zijn er hiervoor.
Voor de banner slideshow heb ik BT Slideshow genomen. Werkt mooi, alleen jammer dat je keihard het aantal pixels moet vermelden en neit met percentage kan werken. Kun je een module meerdere keren installeren? Ik zou namelijk nog een slideshow met andere foto's willen op diversen pagina's?
Alvast bedankt voor de info.
Nu heb ik op mijn startpagina de keuze uit 4 songs. Op de andere pagina wil ik eigenlijk standaard 1 liedje, dus geen vervelende player knoppen. Ik kan Jplayer natuurlijk maar 1x configuren per opmaak. Welke optie zijn er hiervoor.
Voor de banner slideshow heb ik BT Slideshow genomen. Werkt mooi, alleen jammer dat je keihard het aantal pixels moet vermelden en neit met percentage kan werken. Kun je een module meerdere keren installeren? Ik zou namelijk nog een slideshow met andere foto's willen op diversen pagina's?
Alvast bedankt voor de info.
- Arbmil
- Webneus 2
12 mrt 2012 12:17 - 12 mrt 2012 12:17
JPlayer ken ik zo niet, maar anders moet je even een alternatief zoeken. Je kunt het beste kiezen voor een module.
En dat beantwoordt ook meteen je volgende vraag: je kunt een module niet meerdere keren "installeren" maar wel op verschillende plaatsen tonen. Dus je kunt dezelfde module meerdere keren maken met een andere naam.
En dat beantwoordt ook meteen je volgende vraag: je kunt een module niet meerdere keren "installeren" maar wel op verschillende plaatsen tonen. Dus je kunt dezelfde module meerdere keren maken met een andere naam.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 mrt 2012 17:30
Geen muziekplayer maar een leuk alternatief is
www.jango.com
waar je bezoeker een eigen radiostation kan maken door een artiest in te toetsen. Jango maakt rondom de artiest een verzameling "gelijke" artiesten. Vervolgens wordt je profiel gesaved met je favoriete muziek.
Gr. Raymond
Gr. Raymond
- Raymond
- Joomla!NL ontdekker
14 mrt 2012 08:34
Deze topic kan gesloten worden als dat tenminste kan op dit forum.
- Arbmil
- Webneus 2
14 mrt 2012 08:35
Ja hoor, dat kan. Fijn dat je het even doorgeeft.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden