Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

betaalde module of..

betaalde module of..

14 mrt 2012 20:14
Hallo,

Ik heb een site waarbij hondenscholen, dierenartsen enz. zich gratis kunnen aanmelden, met adresgegevens, internetsite eventueel een logo en dit verwerk ik dan in een artikel ( zie foto) Omdat het zoveel werk is wil ik vragen of er een module bestaat die dat automatisch verwerkt.

Voorbeeld:

Klant vult adres gegevens in
Beschrijving
Foto bijvoegen
Dan krijg ik een mail en keur het goed zodat het automatisch in een artikel wordt ingevoerd.

Bestaat dat en het mag ook een betaalde module zijn, wie heeft een idee. Zovast iedereen bedankt die meedenkt!

betaalde module of..

15 mrt 2012 10:22
Je zou eens kunnen kijken naar Zoo van yootheme. Ik ken hem niet goed genoeg, maar volgens mij kan het daar wel mee.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

betaalde module of..

21 mrt 2012 10:27
Bedankt voor je mail. Zijn er niet nog andere modules te vinden 2.5.... zodat dit automatisch
verwerkt kan worden. Ik blijf zoeken maar heb op dit moment nog iets te weinig kennis van dat soort modules. Wie kan mij a.u.b. helpen!!!

Super bedankt :)
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.677 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie