Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
geen afbeeldingen meer in artikel
15 mrt 2012 18:46
Wie kan ons helpen.
Wij hebben de laatste update van Joomla 2.5. Hebben op onze site: www.spelsteen.nl Jreviews staan en onze editor is TinyMCE.
Nu zitten we met een probleem. De afbeeldingen(zie het tabel) in onze artikelen over spellen wordt niet weergegeven meer. voorbeeld van een artikel: www.spelsteen.nl/index.php/component/con...llen/c/169-cartagena
Deze problemen zijn gekomen na de laatste update van Jreviews, maar daar krijg ik geen antwoord. dacht laat ik het hier eens proberen.
We hebben een aantal oplossingen al geprobeerd:
- vorige versie van jreviews er weer opzetten met patch
- andere editor gebruiken
- laatste versie van joomla installeren.
- cache geleegd
geen resultaat!
het vreemde is dat de afbeeldingen in op de voorpagina dat probleem niet hebben, en ook de afbeeldingen gegenereerd met Jreviews ook niet.
Als je nu een nieuwe afbeelding in een artikel toevoegd, dan zit de fout in de verwijzing naar de map. Ik moet bij iedere url van een afbeelding een "/" ervoor plaatsen.
dat is voor 1 afbeelding geen probleem , maar voor al die artikelen ...
weet iemand een oplossing of een snellere manier, zodat alle afbeeldingen in artikelen naar dezelfde map verwijzen?
Alvast bedankt voor de moeite en meedenken
Wij hebben de laatste update van Joomla 2.5. Hebben op onze site: www.spelsteen.nl Jreviews staan en onze editor is TinyMCE.
Nu zitten we met een probleem. De afbeeldingen(zie het tabel) in onze artikelen over spellen wordt niet weergegeven meer. voorbeeld van een artikel: www.spelsteen.nl/index.php/component/con...llen/c/169-cartagena
Deze problemen zijn gekomen na de laatste update van Jreviews, maar daar krijg ik geen antwoord. dacht laat ik het hier eens proberen.
We hebben een aantal oplossingen al geprobeerd:
- vorige versie van jreviews er weer opzetten met patch
- andere editor gebruiken
- laatste versie van joomla installeren.
- cache geleegd
geen resultaat!
het vreemde is dat de afbeeldingen in op de voorpagina dat probleem niet hebben, en ook de afbeeldingen gegenereerd met Jreviews ook niet.
Als je nu een nieuwe afbeelding in een artikel toevoegd, dan zit de fout in de verwijzing naar de map. Ik moet bij iedere url van een afbeelding een "/" ervoor plaatsen.
dat is voor 1 afbeelding geen probleem , maar voor al die artikelen ...
weet iemand een oplossing of een snellere manier, zodat alle afbeeldingen in artikelen naar dezelfde map verwijzen?
Alvast bedankt voor de moeite en meedenken
- LuckyD75
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
15 mrt 2012 19:08
Hi LuckyD75,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wel een ideetje, maar weet niet of dit voor jou werkt. Kijk eens bij je plugins en verander de volgorde zodanig dat de SEF plugin boven de cache plugin staat.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Wel een ideetje, maar weet niet of dit voor jou werkt. Kijk eens bij je plugins en verander de volgorde zodanig dat de SEF plugin boven de cache plugin staat.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
15 mrt 2012 19:17
Dank je voor je reactie.
Ik zie nu dat beide plugins waar jij het over had staat uitgeschakeld? Klopt dit? Of moet ik die misschien aan zetten?
Ik zie nu dat beide plugins waar jij het over had staat uitgeschakeld? Klopt dit? Of moet ik die misschien aan zetten?
- LuckyD75
- Joomla!NL ontdekker
15 mrt 2012 19:24
Het is gelukt! ik heb beide plugins ingeschakeld en ze doen het!
Super bedankt!
Super bedankt!
- LuckyD75
- Joomla!NL ontdekker
15 mrt 2012 19:37
Fijn dat het gelukt is. Wel vreemd dat die SEF plugin uitstond.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.744 seconden