Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

evenement datum + tijd integreren in een artikel

16 mrt 2012 09:15 - 16 mrt 2012 14:38
Hallo,
Gebruiker: Joomla 2.5
Ik zit met het volgende, ben bezig met een site voor een centrum, binnen dit centrum worden vele workshops georganiseerd. Nu zitten we met het volgende punt, we willen dat ieder agendapunt synchroon loopt met desbetreffende artikel, nu is het zo dat artikel datums en agenda punten onafhankelijk veranderd moeten worden, hierbij komen er dus vele fouten door in de site.

Bestaat hier een extentie voor, heb voor mijn gevoel al alle extenties en plugins bekeken op de site van joomla, maar tot op heden niets.
Of bestaat er een agenda die een goede wysiwyg editor in huis heeft vergelijkend met jce.
Als dit zo is kan het artikel misschien in agenda worden gemaakt. :dry:

Jacco

Edit George V.: Ik heb dit topic verplaatst naar het juiste forum. Dank voor het rapporteren!
  • mendua
  • mendua's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

18 mrt 2012 17:04
Heb je een link naar deze site.
Ik heb het doorgelezen maar ik begrijp niet helemaal wat je wilt

20 mrt 2012 10:08
Wat ik wil is dat je binnen een artikel een begin en einddatum kunt zetten, vb start workshop en eind workshop, deze informatie moet dan automatisch in de agenda aangepast worden zodat er geen misverstanden meer ontstaan, dus een plek datum aanpassen en automatisch start en eind van de workshop zichtbaar in een agenda.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker overkomt.
Alvast bedankt voor ieders reactie.
  • mendua
  • mendua's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.632 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie