Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Kan geen afbeeldingen bij artikelen plaatsen

20 mrt 2012 16:20
Vanmiddag heb ik mijn Joomla versie 1.7 geupdated naar 2.5 (de laatste versie, want ik ben niet zo'n held in het precies achter de punt vermelden van versies...). Vanaf dat moment lukt het mij niet meer om bij artikelen die ik schrijf afbeeldingen te plaatsen. Ik gebruik dat Editer-JCE met de mogelijkheid om foto's direct in de tekst te plaatsen.
Het uploaden van de afbeeldingen lukt wel, en ook het verkleinen etc. Echter, zodra ik de tekst hebt opgeslagen is deze aan het frontend niet te zien, en staat er alleen maar een lap tekst. Wat moet ik nu doen zodat de afbeeldingen WEL zichtbaar gemaakt worden?
  • erikisonline
  • erikisonline's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

20 mrt 2012 22:52
Misschien kun je iets nakijken in je global configuration onder Text filters.
Voor super users zou de optie: No Filtering aan moeten staan.
Soms verschuift dit bij een migratie naar 2.5.
Joomla Website Designer, voor professionele en betaalbare Joomla websites en Virtuemart webshops | KvK 34373741 | www.joomla-website-designer.nl
  • chaldama
  • chaldama's berichtenfoto
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.668 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie