Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Community Builder 1.8 probleem
24 mrt 2012 00:24 - 24 mrt 2012 00:27
Ik heb het volgende probleem.
Telkens als ik me registreer krijg ik in het engels de bevestiging terwijl ik in de backend bij registratie alles in het Nl vertaald heb.
Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
Telkens als ik me registreer krijg ik in het engels de bevestiging terwijl ik in de backend bij registratie alles in het Nl vertaald heb.
Registration Complete!
Your registration requires email confirmation and approval. Please follow the confirmation steps sent to you in email. Once approved you will be sent an acceptance notice to the e-mail address you entered.
When you receive approval then you will be able to log in.
Hoe kan ik dit probleem verhelpen?
- Pryde_31
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
24 mrt 2012 07:05
Hey Pride;
Ga in componenten naar community builder, klik daar op configuratie.
Dan het tabje regiestratie openen, beetje naar onder scrollen, dan zie je de velden waar deze tekst die jij zegt in staat, daar kun je zelf dan een nederlandse tekst inzetten.
Gr werner
Ga in componenten naar community builder, klik daar op configuratie.
Dan het tabje regiestratie openen, beetje naar onder scrollen, dan zie je de velden waar deze tekst die jij zegt in staat, daar kun je zelf dan een nederlandse tekst inzetten.
Gr werner
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
24 mrt 2012 16:25
ja klopt, dat heb ik allemaal in het NL vertaald.
De mailtjes die je krijgt zijn wel in het NL. Alleen als je op verzenden bij registreren klikt krijg je op de website zelf ook een melding en die is wel in het engels.
Die wil ik ook in het NL hebben.
enig idee?
De mailtjes die je krijgt zijn wel in het NL. Alleen als je op verzenden bij registreren klikt krijg je op de website zelf ook een melding en die is wel in het engels.
Die wil ik ook in het NL hebben.
enig idee?
- Pryde_31
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
24 mrt 2012 16:58
ik kan zo niet vinden waar dat zou moeten zitten, ik denk dat je het taal bestand effe opnieuw moet installeren, bij mij is dat wel in nederlands namelijk.
Ik heb het taal bestand van cb 1.7 er in gezet, alles werkt daar mee, dus ook die boodschap na het registreren is in het nederlands.
Ik heb het taal bestand van cb 1.7 er in gezet, alles werkt daar mee, dus ook die boodschap na het registreren is in het nederlands.
- werner71
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.721 seconden