Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
bel me terug module
bel me terug module
25 mrt 2012 12:33
Hallo,
de button/knop bel me terug wil ik graag net zo breed hebben als de twee bovenstaande invulvelden maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg.
het gaat om deze pagina
maar nog liever had ik het als deze los kwam te staan van de twee invulvelden.
Het is de volgende module;mod_acallmeback
de joomla versie is 2.5.3
de button/knop bel me terug wil ik graag net zo breed hebben als de twee bovenstaande invulvelden maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg.
het gaat om deze pagina
maar nog liever had ik het als deze los kwam te staan van de twee invulvelden.
Het is de volgende module;mod_acallmeback
de joomla versie is 2.5.3
Met vriendelijke groet
William
William
- William
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
- Webneus 2
bel me terug module
25 mrt 2012 13:03
Hallo,
Speel eens met de onderstaande waardes.
In regel template.css regel 101
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Speel eens met de onderstaande waardes.
In regel template.css regel 101
Code:
input, select {
background-color: transparent;
border: 1px solid #DDDDDD;
color: #FFFFFF;
font-size: 12px;
margin: 0;
padding: 1px 3px 2px;
vertical-align: bottom;
width: 215px;}
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
bel me terug module
25 mrt 2012 13:31
Hallo Jelle.D
ik heb je aanwijzigingen opgevolgd en het staat al beter, maar de button "bel me terug blijft nog net een fractie smaller als bovenstaande velden.
zou het kunnen dat ik een extra regel moet toevoegen in de template css?
kan er ook een regel toegevoegd worden zodat deze ook van kleur veranderd zodra ik deze wil aanklikken net als een link?
Bdankt alvast voor het meekijken!
ik heb je aanwijzigingen opgevolgd en het staat al beter, maar de button "bel me terug blijft nog net een fractie smaller als bovenstaande velden.
zou het kunnen dat ik een extra regel moet toevoegen in de template css?
kan er ook een regel toegevoegd worden zodat deze ook van kleur veranderd zodra ik deze wil aanklikken net als een link?
Bdankt alvast voor het meekijken!
Met vriendelijke groet
William
William
- William
- Joomla!NL ontdekker
- Webneus 2
bel me terug module
25 mrt 2012 14:05 - 25 mrt 2012 14:06
Wat ik kan zien via firebug kan je ook instellingen veranderen in de module zelf.
De background-color moet daar ook veranderd kunnen worden.
module;mod_acallmeback deze kan ik zelf niet maar kijk eens bij de instellingen ( backend module )
De rest wat je wilt zal dan in de core van de module gedaan moeten worden ( extra velden en zo )
De background-color moet daar ook veranderd kunnen worden.
module;mod_acallmeback deze kan ik zelf niet maar kijk eens bij de instellingen ( backend module )
De rest wat je wilt zal dan in de core van de module gedaan moeten worden ( extra velden en zo )
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
bel me terug module
25 mrt 2012 14:58
jelle.D
In de module op de backend kan ik verder niets meer wijzigen en om nu in de core iets te wijzigen ,ik weet niet of mijn kennis daar voldoende voor is.
Maar ik ben zo wel tevreden dus voorlopig laat ik het zo.
Deze mag dus op slot van me.....en nogmaals bedankt.
In de module op de backend kan ik verder niets meer wijzigen en om nu in de core iets te wijzigen ,ik weet niet of mijn kennis daar voldoende voor is.
Maar ik ben zo wel tevreden dus voorlopig laat ik het zo.
Deze mag dus op slot van me.....en nogmaals bedankt.
Met vriendelijke groet
William
William
- William
- Joomla!NL ontdekker
- Webneus 2
Tijd voor maken pagina: 0.695 seconden