Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
JEvents taalbestand
JEvents taalbestand
31 mrt 2012 18:05
Hallo,
Ik heb op mijn site de nieuwste JEvents geïnstalleerd op J 2.5. Ook de nederlandse taalbestanden zijn correct geïnstalleerd. Allen op de 'coming events' staan de dagen nog in het engels (mon, tue, etc). Het taalbestand dacht ik te hebben aangepast maar kennelijk zonder resultaat. Weet iemand welke bestand (incl pad) ik moet aanpassen om die veratling aan te passen? Het is me eerder wel gelukt maar weet nu echt niet meer waar ik nu moet zoeken?
Alvast dank.
Mvg mive
Ik heb op mijn site de nieuwste JEvents geïnstalleerd op J 2.5. Ook de nederlandse taalbestanden zijn correct geïnstalleerd. Allen op de 'coming events' staan de dagen nog in het engels (mon, tue, etc). Het taalbestand dacht ik te hebben aangepast maar kennelijk zonder resultaat. Weet iemand welke bestand (incl pad) ik moet aanpassen om die veratling aan te passen? Het is me eerder wel gelukt maar weet nu echt niet meer waar ik nu moet zoeken?
Alvast dank.
Mvg mive
- mive
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
JEvents taalbestand
31 mrt 2012 18:30
Kan je hem niet vinden bij Taalbeheer en dan overrides?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
JEvents taalbestand
31 mrt 2012 19:10
Nee. Als ik via overides zoek op JEV_TUE krijg ik keurig de waarden 'Di', Dindsdag et cetera. Maar zover was ik ook via de oude manier via de taalbestanden gekomen. Kennelijk gebruikt 'coming events' ander taalbetsanden en/of talstrings want ik zie nog steeds Mon, tue etc.
- mive
- Nieuw op Joomla!NL
JEvents taalbestand
31 mrt 2012 19:13 - 31 mrt 2012 19:13
En als je zoekt op tue? Waarde i.p.v. string.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- mive
- Nieuw op Joomla!NL
JEvents taalbestand
01 apr 2012 08:30
Ik ben er uit: Het zit hem wel degelijk in de 'eigen notatie string'. Ik gebruik nu
waardoor wordt gerefereerd aan de lokale instellingen ipv die van de server. Het is dus geen vertaalding. Je moet het ff weten
I.i.g. dank voor de hulp!
Code:
${eventDate(%A %d %B)}<br/> ${title}
I.i.g. dank voor de hulp!
- mive
- Nieuw op Joomla!NL
JEvents taalbestand
01 apr 2012 12:39
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.683 seconden