Ik organiseer een evenement waar je tickets voor nodig heb. Dit deed ik via paylogic en bezoekers kregen een digitale kaart die bij de kassa gescand kan worden. Maar vorig jaar hebben wij te maken gehad met storingen van het systeem (afstand server en scan apparatuur bij de verschillende kassa's was voornamelijk een probleem), dubbele tickets dus veel gezeur bij de controle. Dit jaar willen wij alleen met hardcopy kaarten werken die we zelf opsturen.
Nu heb ik een formulier nodig waar mensen makkelijk hun gegevens kunnen invullen en het aantal kaarten met een max van 10 bijvoorbeeld. Daar komt een eind bedrag uit en ze geven akkoord op de algemene voorwaarden en je bent er. Dan krijgen ze een e-mail ter bevestiging en de kaarten worden op gestuurd.
Nu heb ik mij al groen en geel gezocht naar extensies zonder dat daar echt van alles bij komt dus uitgebreide kalenders en dat soort zaken.
Ik kwam uit op: JomLand Ticket Center
Wie heeft hier ervaring mee? Ik wil de module graag kopen als ik het van te voren zou kunnen testen of de ervaring van iemand anders gedeeld kan krijgen.
Wij willen werken met echte tickets opsturen via de post. De locatie heeft 2 ingangen waar je onmogelijk overal kan scannen en na het gezeur van vorig jaar moet het dit jaar beter en dan maar op de ouderwetse manier en zonder dure handscanners
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!