Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
JooMap
JooMap
01 apr 2012 13:56
Hallo allemaal,
Ik ben al dagen op zoek naar een versie van JooMap geschikt voor Joomla 2.5, maar kan niets vinden. Is er wel een versie van JooMap geschikt voor Joomla 2.5? Wanneer dat niet zo is, is er dan een vervanger hiervoor? Zo ja, welke is dan aan te bevelen?
Groetjes,
Cherie
Ik ben al dagen op zoek naar een versie van JooMap geschikt voor Joomla 2.5, maar kan niets vinden. Is er wel een versie van JooMap geschikt voor Joomla 2.5? Wanneer dat niet zo is, is er dan een vervanger hiervoor? Zo ja, welke is dan aan te bevelen?
Groetjes,
Cherie
- Cherie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
JooMap
01 apr 2012 13:59
Hallo,
Klopt JooMap is niet geschikt voor 2.5
Kijk hier eens tussen voor vervangers.
Let op de versie en lees de documentatie / lees de reviews.
Klopt JooMap is niet geschikt voor 2.5
Kijk hier eens tussen voor vervangers.
Let op de versie en lees de documentatie / lees de reviews.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
JooMap
01 apr 2012 14:17
Hallo Jelle,
Dank je wel voor je snelle antwoord. Heb je misschien ook ervaring met een bepaald programma waar je erg tevreden over bent, maar wel één die makkelijk in gebruik is?
Groetjes,
Cherie
Dank je wel voor je snelle antwoord. Heb je misschien ook ervaring met een bepaald programma waar je erg tevreden over bent, maar wel één die makkelijk in gebruik is?
Groetjes,
Cherie
- Cherie
- Nieuw op Joomla!NL
JooMap
01 apr 2012 14:26
Hoi Cherie,
Helaas niet en is ook altijd moeilijk in deze, de voorkeur voor de één is voor de ander niets.
Maak zelf namelijk geen gebruik van een sitemap.
Maar misschien een ander forumlid die iets gebruikt met goede ervaring van een extensie die op JooMap lijkt.
Helaas niet en is ook altijd moeilijk in deze, de voorkeur voor de één is voor de ander niets.
Maak zelf namelijk geen gebruik van een sitemap.
Maar misschien een ander forumlid die iets gebruikt met goede ervaring van een extensie die op JooMap lijkt.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
JooMap
01 apr 2012 14:37
Hoi Jelle,
Dank je voor deze snelle reactie. Ik hoop dat er forumleden zijn die mij hun ervaringen met bepaalde vervangende programma's kunnen vertellen. Het mooiste zou zijn wanneer zij ook JooMap gebruikten en nu een vervanger daarvoor.
Groetjes,
Cherie
Dank je voor deze snelle reactie. Ik hoop dat er forumleden zijn die mij hun ervaringen met bepaalde vervangende programma's kunnen vertellen. Het mooiste zou zijn wanneer zij ook JooMap gebruikten en nu een vervanger daarvoor.
Groetjes,
Cherie
- Cherie
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.656 seconden