Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

RSGallery probleempje

RSGallery probleempje

02 apr 2012 08:25
Beste hulpverlener,

Aangezien ik ontzettend goed geholpen word op dit forum blijf ik jullie lekker lastigvallen met probleempjes (die allemaal komen door het migreren van 1.5 naar 2.5) vanaf mijn website. :cheer:

RSGallery2 lijkt prima te werken op mijn website ( www.t-atrium.nl ), maar de gallerijen die zichtbaar zijn, zijn allemaal gallerijen die meegemigreerd zijn vanaf Joomla 1.5. De twee nieuwe albums die ik heb aangemaakt in RSGallery2 werken tot op heden nog niet.
Wanneer ik in het controlepaneel van RSGallery2 een nieuwe gallerij aanmaak werkt dat prima. Maar wanneer ik via Batch Upload een .zip upload kom in "stap 2" uit op een leeg wit scherm (zonder enige foutmelding dus en dus ook zonder de thumbnails zoals het hoort). Als ik eigenwijs toch op "upload" klik, krijg ik de melding: COM_RSGALLERY2_ALERT_NOCATSELECTED
Echter, ik kan nergens een categorie selecteren?? Ik heb uiteraard wel een gallerij geselecteerd!

Wie kan mij helpen?

Aju,
Robin
  • rvanuhm
  • rvanuhm's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.619 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie