Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

HikaShop met gratis en betaalde producten

06 apr 2012 22:36
ik maak op mijn website gebruik van de shop extentie van HikaShop.
Nu heb ik in deze shop alleen maar downloadeble content staan. sommige zijn gratis en dus (wel registratie)

nu loop ik tegen het volgende aan dat bestel statussen bepalen of een product wel of niet gedownload kunnen worden.. shipped en confirmed kun je de content downloaden.

Nu gaat dit goed voor producten die je moet betalen via bv ideal of paypal maar voor gratis content wordt de status op aangemaakt gezet maar met deze status kan er geen download gestart kunnen worden.

nu zou het betekenen dat je dus handmatig de status moeten aanpassen.
bestaat er een mogelijkheid dat zonder handmatige tussenkomst toch de producten gedownload kunnen worden voor gratis producten.
  • vlaspo
  • vlaspo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

16 apr 2012 13:07
ik zou kiezen voor jd ideal gateway. Daar gaat het prima mee, ik maak gebruik van virtuemart in mijn shop en zag op de website van jdideal.nl dat ze ook hikashop ondersteunen. Ze hebben mij alvast goed geholpen.

20 apr 2012 23:02
In de nieuwe versie van HikaShop is dit verholpen.
Daar kun je bij de gratis producten specifiek aangeven of et product type meerdere malen voor mag komen.. topic mag gesloten worden
  • vlaspo
  • vlaspo's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.788 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie