Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Advies extenties voor nieuwe website

07 apr 2012 15:01
Hallo,

Ben op het moment bezig met een website voor een restaurant met afstuderende koks (dus restaurant dat gekoppeld is aan een koksopleiding), in de nieuwste versie van Joomla.

Heb altijd met oudere versies gewerkt, maar wil nu uitvinden met een nieuwe website voor een klant hoe deze versie te werk gaat.

Ik wil een tweetal functies toevoegen, en graag hoor ik van jullie hoe jullie dit zouden oplossen. Ik ben namelijk erg van het programmeren, maar probeer steeds meer te leren hoe het veel makkelijker kan (in Joomla zelf), heb erg de neiging functies zelf te schrijven, terwijl dit onnodig is soms. Daarom hoop ik tips van jullie te ontvangen.

De layout is nog niet geheel af, maar ik zal jullie binnenkort de website tonen, en natuurlijk ook als hij compleet af is. Zodat jullie je oordeel kunnen doen. Ben zelf namelijk nog een student in opleiding; webdesign.

Functies die ik wil integreren:
  • Chef/Studenten overzicht in de sidebar met profielfoto en korte details leidend naar een persoonlijk profiel, met cv/biografie etc.
  • Recepten slide onder het voorwoord op de homepage (tweede contentvorm), deze recepten het liefst gelinked aan de studenten die mogelijk ook weer terug komen in een overzicht per student met hun recepten op hun persoonlijke profiel
  • Socialmedia er in verwerken, of andere leuke punten (misschien dat jullie ideetjes hebben)

Graag hoor ik van jullie. En zoals ik zei, binnenkort krijgen jullie de website te zien!
Bedankt alvast :)
  • ldschuitema
  • ldschuitema's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

07 apr 2012 20:54
Denk zelf aan Community Builder of K2 of zelfs een combinatie hiervan. Kijk er eens naar.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.586 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie